Moda zimowa

 Zima  w tym roku nadrabia zaległości z poprzednich lat. Dla jednych jest to radość, moje dzieciaki oszalały z radości jak spadł śnieg. Dla innych problemy albo więcej dodatkowej pracy. Luty przywitał nas wielkim mrozem, a ja już po cichu tęsknię za wiosną. Chociaż taka bajkowa zima również mnie zachwyca. 

Jeśli mowa o modzie zimowej to oprócz płaszczy, kurtek, butów, ważną rolę pełnią czapki damskie. Wiadomo ochrona głowy przed zimnej jest niezwykle ważna, a jeśli można przy tym wyglądać ładnie to jeszcze lepiej. Dzisiaj właśnie troszkę inspiracji z czapką zimową w roli głównej. 





 







A teraz jest bardzo dobry czas, żeby kupić sobie nowy komplecik. Promocji nie brakuje, a już w końcu otwierają się galerie handlowe, więc będzie można wybrać się na stacjonarne zakupy. Chociaż ja chyba bardziej przyzwyczaiłam się do tych internetowych:) 


Pozdrawiam



#współpraca 

Komentarze

SEJF

:)