Czy twój szef jest idiotą?

" Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. (...) Są szefami zbędnymi. Takimi, których właściwie nie potrzebujemy i bez których poradzilibyśmy sobie lepiej." 




W swoim życiu miałam różnych szefów, o niektórych mogę z czystym sumieniem powiedzieć - Tak, mój szef był idiotą. Teraz jak zaczęłam blogować i dorabiać na blogu, sama jestem sobie szefem. I przyznaję, że ten układ najlepiej mi się sprawdza. Jestem swoim szefem, dostosowuję godziny pracy to swojego życia rodzinnego. Piszę, kiedy mogę. Jak mam gorszy dzień, to odpuszczam. Ale też wiem, że nie łatwo jest być szefem dla samego siebie. Czasami za dużo od siebie wymagamy, a praca często nie kończy się po 8 godzinach. 



Praca na etacie z szefem nad sobą też ma swoje plusy. Oczywiście jeśli szef nie jest idiotą:)
Jeśli macie problemy w pracy ze swoimi szefami, to ta książka jest dla Was idealna. Pozwoli zrozumieć mechanizm działania szefa, dowiecie się, że kierowanie zespołem ludzi to nie jest wcale taka łatwa sprawa. Ile na takich szefach ciąży odpowiedzialności. Jeśli masz problemy w pracy, bo sam jesteś dla innych szefem, a wydaje Ci się, że tracisz grunt pod nogami, a pracownicy po cichu szepczą o Tobie, że jesteś idiotą. koniecznie przeczytaj tę książkę!

 Napisana w łatwy i przystępny sposób książka jest podzielona na dwie części. Pierwsza część: Otoczeni przez złych szefów, pokazuje jak ciężko jest wykonać swoją pracę kiedy ma się złego szefa nad sobą. Druga część : Otoczeni przez leniwce - dlaczego niektórzy pracownicy nie są w stanie wykonać dobrze swojej pracy? 




Niestety nie każdy nadaje się na szefa, nie każdy jest na właściwym stanowisku w firmie. 

Jak to jest u Was, jak dajcie sobie radę ze swoimi szefami? A może wolicie być szefami dla samych siebie? W komentarzach macie swój czas, możecie wyżalić się, ponarzekać na swoich szefów:) 

"Mój szef jest idiotą" Thomas Erikson Wydawnictwo Wielka Litera

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)