Pierwsze zakupy kosmetyczne w tym roku

 Moje nowości kosmetyczne. Może nie jest tego za dużo, bo obiecałam sobie nie przesadzać z zakupami kosmetyków. Mam jeszcze zapasy, które muszę wykończyć. Jak będzie w praktyce z tą obietnicą to się okaże. 

Tym razem postawiłam przede wszystkim na umilacze do kąpieli.


Sole do kąpieli Apis.


Płyn miclearny i krem do twarzy na dzień Biolaven. Ciekawa jestem tych kosmetyków, ładnie pachną lawendą:)


Kule do kąpieli przeróżne:)


 
I na koniec peeling do ciała Bielenda. Zobaczymy jak się sprawdzi.


Znacie jakąś z tych moich nowości? Co ciekawego udało Wam się kupić już w tym roku? 

***

Potrzebujesz wózka wysokiej jakości dla swojego dziecka? Nic bardziej prostszego. Duży wybór wózków znajdziesz na stronie: https://www.3kiwi.pl/pol_m_Wozki_Polecane-marki_Wozki-Cybex-Gold_Cybex-Balios-S-Lux-2156.html. Spacer z takim wózkiem to prawdziwa przyjemność i wygoda.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)