Jak ludzie trafiają na mojego bloga 4

Przeglądałam blog i widzę, że to już czwarty wpis z tej serii. Pozostałe pisałam tutaj. Lubię czasami pogrzebać w swoich statystykach i zobaczyć po jakich słowach wpisanych w wyszukiwarkę ludzie na mojego bloga trafiają. Tym razem doszukałam się takich słów:



- za co podziwiam moich kolegow
Za wszystko, na prawdę za wszystko:)))

- odszkodowanie od fryzjera - nie każdy wie, że można ubiegać się o odszkodowanie od fryzjera np. za zniszczone włosy. Całe szczęście, że nigdy nie byłam w takiej sytuacji, ale dobrze jest znać swoje prawa

kobiety w czepkach kapielowych 
o czepkach kąpielowych nigdy nie pisałam, ale kto wie, może to jest jakiś pomysł na wpis?

rzym.8.28
tu chodzi o werset z Biblii, a dokładnie o ten: "Wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują..." 

kiedy nalezy sie zadoscuczynienie
 Zawsze! 

 милена хапачева терек
 po bułgarsku "skromny drań", przynajmniej taki język został rozpoznany w tłumaczu Google:) Chociaż jak wpisałam drugi raz to mi przetłumaczyło tak: bielony hapaczew terek I tak nie mam pojęcia co tak na prawdę to znaczy ani dlaczego akurat ta fraza odesłała kogoś do mojego bloga:) 

 mail z groźbami od anonima
nie tylko ja dostałam mail z groźbami od anonima

imail z groźbami z darknetu
jak wyżej! jest nas więcej

lubię kosmetyki multifunkcyjne
Ja też !!!

To tylko niektóre słowa, po jakich ludzie trafiają na bloga. Ale żeby zwiększyć ruch na blogu warto zadbać o pozycjonowanie stron internetowych.  Jeśli zależy nam na rozwoju bloga, swojej strony albo zdobyciu klientów to warto oddać się w ręce specjalistów i powierzyć im zajęcie się tym całym SEO:) 

Przeglądacie statystyki swoich blogów? Po jakich słowach ludzie najczęściej do Was trafiają???

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)