Pora podsumować ten wrzesień

No i mamy październik. Oby był ciepły i słoneczny
A we wrześniu:
- można ozdabiać zdjęcia kolorowymi liśćmi i muszę przyznać, że dla mnie jesień jest bardzo inspirująca jeśli chodzi o robienie zdjęć. Liście i kasztany przynoszę ze spacerów i już mam idealne rekwizyty:)


- na początku miesiąca świętowaliśmy urodziny mojego syna. Bardzo fajnie jest obchodzić urodziny w lecie. Imprezę można zrobić przed domem, o wiele przyjemniej i wygodniej. I dzieciaki mają się gdzie wyszaleć. 

 


- rozpoczęliśmy nowy rok przedszkolny
- pojawiły się pierwsze przeziębienia, z tego właśnie powodu jesień nie należy do moich ulubionych pór roku
- do mojej kolekcji dołączył nowy kubek z Biedry. 


- jak tylko pogoda na to pozwala to chodziliśmy na spacery
- a, że jesień sprzyja czytaniu to oczywiście w tym miesiącu nie mogło zabraknąć moich ukochanych książek. Zresztą dla mnie każda pora roku sprzyja czytaniu:)


I jak już jesteśmy przy książkach to na niedzielę szykuję się na Wielką Wymianę Książkową! To już 8 edycja:) 

Przeczytaj i podaj dalej

A jaki był Twój wrzesień?
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)