Październik w pigułce i linkowe party


W październiku:
- zrobiliśmy ostatniego grilla w tym sezonie
- zachwycałam się piękną złotą jesienią i zbierałam kolorowe liście
- zaliczyłam z dzieciakami dużo jesiennych spacerów


- byliśmy na wyborach
- wypiłam dużo gorącej herbaty ,ale jeszcze więcej kawy
- czytałam dużo książek


- dostałam zamawianego Chillboxa ,ale na listopad boxa nie zamawiałam
- przygotowywałam się do wymiany książkowej


- brałam udział w wymianie książkowej i świetnie się przy tym bawiłam
- udało mi się wymienić kilka książek, będę miała co czytać w te jesienne wieczory



- byłam na babskim spotkaniu i na urodzinach kolegi mojego syna
- grałam na gitarze
- trochę malowałam
- przygotowywałam świątecznego boxa, już niedługo będzie dostępny w sprzedaży, a jeden będzie do wygrania. Szczegóły już w tym tygodniu na moim drugim blogu


- upiekłam szarlotkę i kupiłam dynię na zupę dyniową


A poza tym starałam się regularnie blogować, ale różnie mi to wychodziło

Plany na listopad:
- wybranie się do kina na Planetę Singli 2 oraz przeczytanie książki, która powstała na podstawie filmu
- przygotowanie imprezy z okazji 10 lecia naszego ślubu
- promocja oraz sprzedaż moich świątecznych boxów:)

Taki był mój październik, a Wasz?

Pochwalcie się w komentarzach albo w linkowym party
Zasady:
-wklejajcie swoje najlepsze linki z października
 -maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)

 - miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie
  - a linki wklejajcie w niebieski przycisk na dole:)


Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)