Mieszkanie w bloku, dom na wsi, a może dom w mieście?

Gdzie chcielibyście zamieszkać?
Ostatnio moja znajoma wpadła na taki pomysł - sprzedają swój dom. Dom znajduje się w środku miasta, wszędzie mają blisko: do przedszkola, szkoły, przychodni, sklepów. Sprzedają dom i zamierzają wybudować nowoczesny, ale na wsi. Postanowienia były, plany też. Już nawet widzieli swój dom marzeń, wybrali projekt domu, będą się budować, będą się przeprowadzać. Za jakiś czas, po dłuższych przemyśleniach zaczęli się wahać. A bo na wsi wszędzie daleko, trzeba dojeżdżać, dłuższe dojazdy do pracy, większe koszty z tym związane. W mieście to jednak wygodniej, łatwiej, zwłaszcza kiedy ma się małe dzieci. Na razie marzenia o domu na wsi odeszły na drugi plan, na później. 

Dom na wsi, dom w mieście, a może mieszkanie w bloku? Wszystko na swoje plusy i minusy. Kiedyś nawet pisałam o zaletach i wadach domu jednorodzinnego i mieszkania w bloku klik. Jak dla mnie dom jednorodzinny jest najlepszym rozwiązaniem. Podobają mi się zwłaszcza te domy nowoczesne, takie jak te domy na sprzedaż w Rudzie Śląskiej .

Parterowy dom 103 m²

Parterowy dom 111 m²

Parterowy dom 133 m²

Na wsi czy w mieście?

Kiedyś, jak jeszcze mieszkałam w bloku, to marzyłam o domku na wsi. W koło cisza, spokój, ładne widoki za oknem. Istna sielanka. I na pewno po części tak jest. Teraz kiedy mam małe dzieci to wybieram zdecydowanie miasto, tak jest wygodniej. Lokalizacja ma duże znaczenie. Teraz miasto, dom w mieście, a marzenie o domku na wsi musi poczekać. 

A jak to jest u Was? Miasto czy wieś? 

Pozdrawiam 



Patronem wpisu jest Osiedle Sielanka

Komentarze

SEJF

:)