Podatek od miłości - warto? nie warto? Oceńcie sami:)

Lubię chodzić do kina na polskie filmy. Komedie romantyczne może i są banalne i przewidywalne, ale jakoś tak przyjemnie się je ogląda. I wydaje mi się, że są coraz ciekawsze i oryginalniejsze. Takie Listy do M albo Planeta singli. Po obejrzeniu tych filmów wychodziłam z kina z uśmiechem na twarzy. Tym razem postanowiłam zobaczyć Podatek od miłości.



Główny bohater Maniek ( Grzegorz Damięcki ) ma problemy z urzędem skarbowym. Klara (Aleksandra Domańska) została przydzielona do jego sprawy. I jak to zwykle bywa w takich filmach, miłość pojawia się tam, gdzie teoretycznie nie powinna.

Obraz znaleziony dla: podatek od miłości recenzje

W filmie podoba mi się to, że główne role zostały przydzielone aktorom mało znanym i do tej pory nie pojawiających się na dużym ekranie. Dialogi zabawne, historia dosyć ciekawa chociaż przewidywalna. Niestety końcówka filmu rozczarowuje, pozostaje niedosyt. Odnosi się wrażenie jakby twórcom filmu pomysły się skończyły, a jak nie ma się innego pomysłu to film można zakończyć pocałunkiem i brakowało tylko napisu "Żyli długo i szczęśliwie".



źródło zdjęć

Muszę przyznać, że liczyłam na ciut więcej, ale nie żałuję. Czy warto iść do kina? Nie namawiam, ale i nie zniechęcam. Musicie ocenić sami:)

Moja ocena 6/10

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)