Zarabianie na blogu - Brand Sabbath

Kiedyś pisałam o zarabianiu na blogach KLIK i podałam trzy miejsca w internecie, które to zarabianie ułatwiają. Dwa już nie istnieją. Właśnie, coraz więcej pojawia się różnych platform, które chcą to zarabianie ułatwiać, chcą pośredniczyć między firmami a blogerami. I dobrze, że takie miejsca istnieją. Ale niestety, uważam, że są mało skuteczne. Jedyną platformą, z którą od dłuższego czasu współpracuję jest Reachablogger. Tam czasami znajdą się ciekawe zlecenia, ale niestety nie często. Coraz więcej jest firm, które chcą reklamę za byle jaki barter, albo za wzajemną promocję. Myślę, że w serwisie nie powinny niektóre ogłoszenia być wyświetlane. Czasami mam wrażenie, że nikt tego nie kontroluje i każdy może dodawać co chce i niekoniecznie w temacie. 



Wczoraj dostałam zaproszenie do zapisania się na platformę Brand Sabbath. Zobaczyłam co to takiego i się zapisałam. Często korzystam z takich zaproszeń, testuję te różne miejsca i wybieram najlepsze. Co to jest za miejsce? Jest to połączenie wyszukiwarki najbardziej aktywnych polskich blogerów i vlogerów z siecią influencer marketingu. Czyli po założeniu swojego konta jest możliwość udostępniania swoich wpisy z blogów i promowania się oraz poznawać innych blogerów. Oczywiście można też zarabiać, bo pojawiają się zlecenia. Na ile ta platforma jest skuteczna i czy coś się da na niej zarobić to tego jeszcze nie wiem. Na razie szału nie ma ,może jeszcze się rozkręci. Przetestuję i dam znać:) Jeśli chcecie to więcej informacji znajdziecie na stronie TUTAJ

Co myślicie o takich miejscach? A może znacie coś lepszego?
Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)