Sklep bez zakładania działalności? To możliwe:)

Kto z Was kiedyś marzył o swoim własnym sklepie? Bo ja często, ale na marzeniach się kończyło. Nie miałam odwagi, nie miałam pieniędzy na inwestycje, a branie kredytu to już ogromne ryzyko, bo co będzie jak się nie uda? Od niedawna mam swój sklep, nie mam działalności gospodarczej, nic nie musiałam inwestować, no może troszkę czasu musiałam poświecić. Dostałam dużo pytań od Was dotyczących tego sklepu, więc już wyjaśniam o co chodzi.

Taki sklep może założyć każdy. Wystarczy, że zarejestrujesz się na platformie Cupsell o TUTAJ, wymyślasz nazwę sklepu i gotowe. Teraz możesz projektować koszulki, kubki i inne rzeczy, które są dostępne w sklepie. Ty wymyślasz projekt, a Cupsell przyjmuje zamówienie od klienta, realizuje je i wysyła. Za każdą sprzedaną rzeczy w Twoim sklepie zarabiasz prowizję od sprzedaży. Wszystko wydaje się proste, teraz wystarczy sklep dobrze rozreklamować, poszukać klientów i zacząć zarabiać. 



Plusy:
- możesz w końcu mieć swój sklep bez ryzyka
- tworzysz i wymyślasz swoje wzory
- w sklepach nie możesz znaleźć koszulki dla siebie? to zaprojektuj sobie sam
- zawsze wpadnie parę groszy
- nic nie musisz inwestować
- rozliczenia na zasadzie umowy o dzieło
- bez ryzyka możesz zobaczyć jak to jest mieć sklep, a jak Ci się znudzi to po prostu go usuwasz 

Minusy:
- sklep niby jest Twój, ale też i nie do końca Twój, wszystko należy do platformy Cupsell
- asortyment masz ograniczony, tylko taki jaki jest dostępny w Cupsell, parasolek i butów nie możesz sprzedawać
- nie oczekuj, że jak tylko założysz sklep to klienci od razu się na niego rzucą. Musisz się troszkę wysilić i sam ich poszukać, czyli reklamować gdzie tylko się da

Myślę, że troszkę wyjaśniłam o co w tym wszystkim chodzi. Zapraszam do mojego sklepu KLIK

 Co myślicie o takich sklepach???
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)