Kiermasz książkowy

Kiermasz książkowy czas zacząć. Wszystkie książki są po 10zł + koszt wysyłki. Oczywiście istnieje możliwość wymianki:) Więcej szczegółów TUTAJ. Do zabawy możecie dołączyć w każdej chwili i dodawać linki do swoich postów przez miesiąc. Książek jest na razie tylko tyle, ale będę ofertę uzupełniać. Tradycyjnie dodawajcie swoje posty w niebieski przycisk na dole:)

1. "Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości" - sprzedana





2. Dziennik Helgi





3. Kelnerka na Manhattanie 


4. Jej książęca wysokość




5. Francuska oberża - sprzedana 


6. Każdy powszedni dzień - sprzedana 



7. Oszustwo kodu Leonarda da Vinci 





Komentarze

  1. Witaj
    rezerwuje Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości
    oraz
    francuska oberża
    Już piszę maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, chętnie się wymienię na "Każdy powszedni dzień".

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja dołączam, mam nadzieję, że nie za późno? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że nie za późno, fajnie, że jesteś:))

      Usuń
    2. to się cieszę :)

      niestety chciałam edytować post z telefonu i przy dodawaniu zdjęć książek coś mi się zepsuło dlatego usunęłam post i wkleiłam nowy, link już dodałam do nowego więc mam nadzieję, że wszystko działa i mnie widać :)

      Usuń
  4. kusi mnie ten "Dziennik Helgi".. uwielbiam tematykę wojenną

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)