Wakacyjny przysmak - wyzwanie blogowe

Trudno uwierzyć, że to już wrzesień. Jeszcze niedawno organizowałam pierwsze wakacyjne linkowe party, a to już po wakacjach. Ostatnie linkowe party jeszcze trwa klik, więc możecie dodawać swoje wakacyjne posty:)

A dziś wyzwanie u Lifestylerki


Jaki jest mój wakacyjny przysmak? Uwielbiam wakacyjne owoce: maliny, truskawki, porzeczki, poziomki... Desery z takimi owocami smakują wyśmienicie. Kiedyś już o tym pisałam, jednym z moich ulubionych deserów jest galaretka z owocami. Można kombinować, dodawać przeróżne owoce, smakuje i wygląda wspaniale. 



A jaki jest Wasz przysmak wakacyjny?
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Moim wakacyjnym przysmakiem też są owoce i ciasta z owocami :) No i grill oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie desery, ale smakowitości przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jestem w szoku, że mamy już wrzesień. Sprawdza sie powiedzenie, że wszystko c dobre, czyli wakacje w tym przypadku, szybko się kończy. W tym roku też robiłam galaretki z owocami w ilosciach hurtowych. Doskonale na upały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również preferuję galaretkowe desery i bardzo dużo bitej śmietany:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Vandrerowi galaretka z owocami zawsze będzie kojarzyła się z domem rodzinnym. Mama często ją przygotowywała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego roku jadłam sporo borówek, ale bez bitych śmietan i innych dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i pysznie :) Jeden ze smaków z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. galaretka, bita śmietana, kawałki owoców. :) najlepsze są brzoskwinie. Jesli jeszcze są na zimno to kwintesencja lata. Ogrpodowa kawiarnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na szybki deser :) Uwielbiam galaretki z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój przysmak wakacyjny to gofry z bitą śmietaną :) Choć przy takich upałach, jakie w tym roku mieliśmy w kraju to przysmakiem była woda z miętą i ogórkiem i mnóstwem lodu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ratunku rozpływam się, zjadło by się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)