Jak oddziaływają reklamy

Pamiętacie świąteczną reklamę KFC??? Nie lubię reklam i często działają na mnie jak płachta na byka, ale ta naprawdę mi się spodobała. Przyjemna piosenka, miła świąteczna atmosfera, dwoje kochających się ludzi i ta drewniana choinka w tle. Co zrobiłam po obejrzeniu tej reklamy? Nie pobiegłam do KFC,  nie miałam też ochoty na fast foody, nie skorzystała ze świątecznej promocji. Ale jednak ta reklama wywarła na mnie jakiś wpływ. Zakochałam się w tej drewnianej choince, poszukałam inspiracji w internecie i taka drewniana, chociaż nieco inna stanęła u mnie w domu :)




źródło

Reklamy nie zawsze mają na nas taki wpływ jaki zamierzają reklamodawcy, ale jakiś tam wpływ mają. A co do reklam, które mi się podobają to są reklamy z Sercem i Rozumem w roli głównej.

źródło
Jakie są Wasze ulubione reklamy, a jakich nienawidzicie??? Bo tych, co nie lubię, jest całkiem sporo. pozdrawiam:)

Komentarze

  1. również lubię SERCE I ROZUM,a takich,których nie cierpię to jest niestety na pęczki np. media expert :P
    pozdrawiam Gosiu miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce i rozum wymiatają, a ja bardzo lubią reklamy banku Milenium ( nie tylko dla przystojnego pana:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam tą reklamę KFC i też mi się podobała :) Serce i Rozum to moi ulubieńcy, podobała mi się też reklama Tesco z tym grubym panem i jego żoną :) Podobały mi się też reklamy Play z gwiazdami, choć teraz troszkę już mam ich przesyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię reklamy z Sercem i Rozumem, reklamy Tesco i tekst Heniu przeżuć boczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklamy z Sercem i Rozumem są najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam lubię reklamy play ze skoczkami. Piękna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie reklamy drażnią, szczególnie te o lekach. Wciskają ludziom papkę do głów, że muszą brać masę leków...
    Reklamy tesco z Heniem były zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod powyższym. A najgorsze, że wmawiają dzieciom, że należy brać leki, które są przepyszne, smakują jak cukierki etc. Byłam już światkiem takiej sytuacji w aptece, gdzie chłopiec pod wpływem reklamy nakłonił ojca do kupna jednego z leków.
    Ale te mniej szkodliwe i zabawne lubię:) Np. Sweterek z reniferkiem. Ale właśnie dziwne jest to, że te zabawne reklamy pamiętam a nie mam nigdy pojęcia co one reklamują:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta reklama przypadła do gustu, jest właśnie taka inspirująca i hm.. estetyczna :) Ale to w sumie fajne, że założeniem tej reklamy było zachęcić ludzi do kupna jedzenia z KFC a tymczasem my zachwycamy się choinką :P Ogólnie mam mało czasu na oglądanie tv, ale zdarza się, że widzę dużo reklam (ach te filmy na polsacie <3) i niektóre są mega irytujące. Najlepsze są te humorystyczne i z dystansem, te z pomysłem, a nie te, co wpychają nam bezpośrednio do mózgu jakąś zakodowaną informację o kupnie produktu. A i są reklamy tak głupie, że aż śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)