Podsumowanie września

Aż trudno uwierzyć, że wrzesień zbliża się ku końcowi. Dla mnie w tym roku był to szczególny miesiąc. Zostałam mamą, a dwa tygodnie później i ciocią:) Całe życie wywróciło się do góry nogami. Wszystko kręci się wokół malucha, zaliczyliśmy już kilka nieprzespanych nocy, kilka kolek, pierwszy spacer. Często padam ze zmęczenia, ale jestem szczęśliwa:) A tego posta już piszę drugi dzień.


Tak, na blogowanie nie mam już tyle czasu co kiedyś i pomysłów troszkę brakuje.
Muszę jakoś to moje nowe życie uporządkować, lepiej się organizować i w końcu wyspać:)
Chociaż chyba nie jest ze mną tak źle, porządki w szafie zrobiłam, jesienne ciuszki wyciągnęłam, jeszcze przydałoby się troszkę odnowić garderobę. Na zakupy czas, no właśnie jak znajdę czas:)
Z kosmetycznymi zakupami trochę się ograniczam, tylko tyle nowości zagościło w mojej kosmetyczne, a może aż tyle


Wrzesień żegna się z nami piękną pogodą, mam nadzieję, że październik będzie również łaskawy i przyniesie piękną jesień:)


Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. ojeju jakie cudowne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maluch ma zalotne i ciekawe spojrzenie :)
    pomału i się wszystko unormuje i nagle się okaże, że masz czas na WSZYSTKO :) dopóki maluszek nie zacznie się robić coraz to bardziej mobilne :) hehe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejszy jest Maluch i dla niego wszystko warto:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kochany ten Twój Maluszek ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie maleństwo! Gratuluje i życzę samych radości z bycia mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach u nas teraz to samo marzę aby się wyspać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki bobasek:) Gratulacje:) Trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie maleństwo:) Niech rośnie zdrowo i grzecznie się chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak miło, że zostałaś ciocią:) dzieciaczki będą w podobnym wieku:) Ja w zeszłym roku zostałam ciocią ale kuzyneczki jeszcze się nie widziały bo niestety odległość nas dzieli:) Obyś szybciutko się odnalazła w nowym życiu:} bo ja do tej pory nie mogę, hi, hi. Pozdrawiam Ciebie i maluszka:}

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja znam pisanie posta któryś dzień z kolei :) masz uroczego synka!
    Ps nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Serdecznie Cię zapraszam, szczegóły w poście u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochany bobas <33

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę przespanych nocy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne maleństwo, rekompensuje wszystko :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)