10 rzeczy, których nikt o mnie nie wie

Drugi dzień wyzwania u Uli. Temat troszkę trudny, musiała się porządnie zastanowić co takiego napisać. Zaczynamy:



1. Nie mam prawa jazdy i chyba nigdy nie zrobię
2. Nienawidzę czosnku, nie dodaję go do żadnych potraw, chyba mam coś z wampira:)
3. Uwielbiam czytać książki szczególnie powieści
4. Często odchudzam się "od jutra"
5. Kocham morze i mogłabym tam zamieszkać
6. Nie lubię horrorów
7. Od blogowania jestem uzależniona
8. Mam lęk wysokości
9. Bardzo chciałabym nauczyć się malować
10. Uwielbiam podróżować

To tyle o mnie
A jutro kolejny dzień wyzwania, pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Również nie lubię horrorów, a prawko warto mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wyzwanie bo sobie uświadamiamy to i owo o sobie ;)
    horrorów nie oglądam i książek nie czytuję o podobnej tematyce i będę kolejna osobą która powie kobieta niezależna powinna mieć prawko bo jaka to wygoda .... dziecko , zakupy ....;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,4,6,7,10 mam tak samo:-) ale czosnek kocham:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko i na temat :) 3,7 i 10 mamy wspólne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    czemu 1 nie uskuteczniasz? hehe pytam, bo ja też prawka nie mam, a wszyscy wkoło z nagonką "warto mieć, przyda się" ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwóreczka szczególnie bliska :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podbnie jak ty uwielbiam czytać, nawet blog mam o książach :D
    Też nie znoszę horrorów, jakoś mnie zawsze przerażają (ups..chyba o to właśnie w nich chodzi? :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz tego, że lubię czosnek, mam prawo jazdy i lubię horrory. Reszta tak samo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mam prawa jazdy. Próbowałam, ale chyba dzięki temu wiem, że to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy chyba się odchudza od jutra :D . Można zmienić nastawienie na lezejsze jedzenie :P . A ja wlasnie zdobyłam prawo jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem uzależniona od blogowania ;)
    a czosnek uwielbiam ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z tych rzeczy to 1,5,7,8,10.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam czytać książki i nie lubię horrorów, a z kolei czosnek mogłabym dodawać do wszystkiego... taki jarmark różności. Kobiety są dla mnie totalną inspiracją. Ty także, od dziś! dziękuję, że mogłam Cię poznać dzięki temu wpisowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie mam prawka, panicznie boję się jeździć po tym co widzę co dzieje się na drogach ... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. O, wreszcie ktoś, kto też nie ma prawa jazdy, od razu mi raźniej ;). Też kocham czytać i podróżować :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię oglądać horrory ale później boje się tygodniami więc ich unikam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o prawo jazdy to możemy sobie śmiało przybić piątkę. Pozdrawiam serdecznie! N :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam horrory, ale morze także kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie, czosnek jest super! I wspiera odchudzanie, nawet to od jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Horrory uwielbiam, ale za to podobnie jak Ty nie znoszę czosnku pod żadną postacią. Niestety mam takiego pecha, że często na niego trafiam w knajpach - kiedyś zamówiłam pierogi ruskie, które ku mojemu zdziwieniu okazały się być posypane grubą warstwą czosnku i z daleka było już czuć moje danie. Podziękowałam za takie jedzenie. Na szczęście odliczyli od rachunku ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)