Moje miejsce pracy kreatywnej i blogowej

Wrześniowe wyzwanie u Uli czas zacząć:)




Dzisiejszym tematem jest miejsce pracy kreatywnej i blogowej.
Moje miejsce pracy kreatywnej to stare biurko, zniszczone, zaciapane przeróżnymi farbami i klejami. Mebel już nikomu niepotrzebny, ale nie wyobrażam sobie innego miejsca na moje tworzenie. W tym miejscu zawsze panuje totalny nieład, mimo wszystko ja się jakoś w tym bałaganie odnajduję:) Mój kącik pracy twórczej:)




A jeśli chodzi o blogowanie to mam w salonie swoje ulubione miejsce na kanapie i właśnie w tym miejscu najlepiej mi się pisze:)


A w cieplejsze dni przenoszę się na balkon:)


Macie swoje ulubione miejsca na tworzenie?
Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Też chciałabym kiedyś poblogować na balkonie :) Na kanapie bolą mnie plecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie miejsca, laptop na biurku, a obrazy tylko w malarni, czyli pomieszczeniu wielofunkcyjnym:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie na balkonie - marzenie! Ale jestem zwolenniczką PC, którego na balkon to raczej nie zabiorę... A szkoda. P.S. Mam taką samą firankę jak Ty w salonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj z możliwości blogowania na balkonie póki jesień nie zawita. Potem może być za zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie artystyczny nieład ;D A na balkon wolę jednak wyjść sobie z książką niż z laptopem, preferuję blogowanie w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydał by mi się taki ,,kącik twórczy,, :) ja swoje przybory upycham w szafie ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super miejsce na balkonie wśród kwiatów i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się przyłączyła - szczególnie na balkonie ;) dobrze że go masz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to nikomu niepotrzebne biurko? Tobie potrzebne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś często wynosiłam laptopa na taras, teraz jednak zmieniłam system pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie miejsce, ale tylko w mojej głowie :) Warunki jak na ten moment nie pozwalają mi na więcej :) Pomimo wszystko mam szafkę, w której trzymam masę przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo u Ciebie klimatycznie, tak właśnie wyobrażam sobie kącik prawdziwego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje miejsca, szczególnie biurko, bo niby nikomu niepotrzebne ale jednak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bardzo twórczy kącik!
    No i blogowanie na balkonie zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, bardzo artystycznie, pozdrawiam!
    www.agatakwiatkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele się nie traci będąc na powietrzu z laptopem:} ja zwykle rezygnuję z komputera i wychodzę na dwór póki ładna pogoda. Nie lubię niestety laptopów. Za to kocham swój własny komputer stacjonarny:)Wręcz czuję, że mam z nim jakąś więź;} A pracownia super! Taka w pełni artystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. I tak kochana, niechcący poprawiłaś mi humor.:)
    Bo chociaż mam małą pracownię, a nawet pokój komputerowo- biurowy, to bałagan tam wieczny!
    Ogarnąć tego nie potrafię! Po wielkim sprzątaniu już za 2 dni jest to samo! Oglądam te wszystkie piękne pracownie i myślę, jak one to robią?!
    A u ciebie - proszę: swojski rozgardiasz.:) Dzięki, od razu lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym tylko miała balkon... pozdrawiam, Asia prawdziwezycie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi sie balkon, abym mogla sie na nim rozlozyc i tak popracowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)