Olejek do kąpieli Bielenda

Olejek do kąpieli zielona herbata + trawa cytrynowa dostałam do testowania ze sklepu internetowego http://ewaija.pl/. Jak się sprawdził?


Od producenta:

 
skład:



Moja opinia:
Olejek mieści się w 300ml ciemnej, ale przezroczystej butelce, otwieranej na tradycyjny klik.
Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach. Jest fantastyczny lekko cytrynowy, orzeźwiający. I tak pomyślałam, że nawet jak kosmetyk okaże się bublem to dla samego zapachu warto go wypróbować:)


W wannie bardzo dobrze się pieni i chyba nie muszę wspominać, że cała łazienka pachnie prześlicznie. Producent miał racje, że odświeża i odpręża. Jak macie ochotę na relaks po ciężkim dniu pracy to ten płyn będzie idealny:)


 Po kąpieli skóra nie jest wysuszona, wanna nie jest tłusta, jak widzicie same plusy:) Z jednym bym się nie zgodziła. Jak dla mnie to nie jest olejek, a płyn do kąpieli, ale to nie zmienia faktu, że jestem z niego bardzo zadowolona. Jeśli nie macie wanny to nic nie szkodzi bo też świetnie sprawdza się jako żel pod prysznic:)
Cena tego kosmetyku na stronie sklepu to 13.20 i można go dostać TUTAJ.
A ja jestem ciekawa innych olejków z tej serii i pewnie się niedługo na jakiś skuszę:)
Dziękuję sklepikowi http://ewaija.pl/ za możliwość przetestowania tego olejku.
Przypominam, że jeszcze tylko do dzisiaj można się zapisywać na moje rozdanie.KLIK
Jutro postaram się ogłosić wyniki więc do jutra:)






Komentarze

  1. oj zapach zdecydowanie w moim guście i chyba też dla samego zapachu nawet go wypróbuję. Uwielbiam olejki, teraz używam olejków z Tutti Frutti.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny zapach tego olejku z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kupić dla samego zapachu, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie prowadzisz blog, przydatne rady :)

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowałaś nas tym olejkiem. Chyba zakupimy go by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach zielonej herbaty - olejek jest świetny :))) Ja też zamierzam sięgnąć po inne tej serii ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zapach zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt!
    Chętnie sobie kupię jak spotkam stacjonarnie, bo lubię powąchać przed używaniem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)