Urocze magnesy, kolorowe poduchy czyli nowości do domu

Zakupy do domu, różne nowości to oprócz zakupów książkowych, lubię najbardziej. W sklepie Decormint można znaleźć różne dodatki do naszych wnętrz tak jak przeróżne plakaty, obrazy, fototapety, a nawet kalendarze. Ja tym razem postawiłam na poduszki i urocze magnesy na lodówkę. W magnesikach można się zakochać.




Wybór magnesów jest bardzo duży i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nasze lodówki nie muszą być nudne:) Więcej magnesowych inspiracji znajdziecie tutaj.


I teraz poduchy. Zdecydowałam się na cztery, ale trudno było mi wybrać. Zbyt duży wybór :) Poduszki są mięciutkie i można z nich zdejmować poszewki.  Dwie poduszko z liskami spodobały się moim dzieciom. No, a mi...




A mi szczególnie spodobała się ta:) Nie muszę tłumaczyć dlaczego! Więcej wzorów poduszek znajdziecie tutaj


Teraz tylko położyć się na miękkich poduchach, zaparzyć herbatki i obłożyć się książkami. Więcej do szczęścia nie potrzeba w długie jesienne wieczory:) 

Pozdrawiam


współpraca reklamowa ze sklepem Decormint

Komentarze

SEJF

:)