Czterdzieści 4ever

 Kiedyś miałam możliwość przeczytać książkę Katarzyny Kostołowskiej i bardzo podobał mi się styl autorki. Lekki, pełen humoru, zabawny. Dlatego cieszyłam się kiedy znowu jedna z jej książek znalazła się w mojej biblioteczce. A że to piąty tom serii, a ja wcześniejszych nie czytałam, to co z tego? Miałam nadzieję, że mimo wszystko się odnajdę. I odnalazłam. "Czterdzieści 4ever" z księgarni Tania Książka.


Piąty tom serii uwielbianej przez tysiące kobiet w każdym wieku! Po czterdziestce życie nie tylko nie zwalnia, ale wręcz nabiera rozpędu. Cztery przyjaciółki z Wrocławia przekonują się o tym każdego dnia. Ich dzieci dorastają, a biznesy się rozkręcają. Wydawałoby się, że Magdy, Karoli, Aśki i Anity już nic nie zaskoczy, a jednak! W najmniej oczekiwanym momencie pojawiają się bliscy z dalekiej przeszłości oraz... włochate pająki. Jak poradzić sobie z pędzącą codziennością? Wystarczy zgromadzić wokół siebie tych, których się kocha. Co jednak, gdy kogoś z nich nagle zabraknie?

Czterdzieści 4ever obfituje w zaskoczenia, wzruszenia i - jak zawsze u Katarzyny Kostołowskiej - inteligentny humor. Pamiętaj, szczęśliwi czasu nie liczą. Zwłaszcza po czterdziestce!


Życie zaczyna się po czterdziestce i to udowadniają  cztery przyjaciółki: Magda, Karolina, Aśka i Anita. Cztery sympatyczne dziewczyny, które można polubić już od pierwszych stron powieści. I chociaż na początku trudno było mi się połapać kto jest kto, to później było coraz lepiej. Tym bardziej, że autorka na początku książki zrobiła ściągawkę z bohaterów występujących w powieści. Czasami mi to bardzo pomagało podczas czytania. 

Polubiła cztery przyjaciółki. Są takie realne, ze swoimi problemami, kompleksami. Nie zawsze mają lekko, jak to w życiu bywa, ale choćby się waliło i paliło, zawsze mogą na siebie liczyć. Autorka pięknie przedstawia przyjaźń. Nie tylko jako poklepywanie po plecach, ale też przyjaźń, która mówi prawdę i czasami daje kopniaka motywującego. 

Książkę czytało mi się bardzo dobrze i dobrze się przy niej bawiłam. Styl autorki dla mnie jest rewelacyjny. Pozostało mi tylko nadrobić pozostałe tomy o sympatycznych przyjaciółkach. 

Więcej ciekawych powieści znajdziecie w księgarni Tania Książka w dziale nowości

Pozdrawiam


współpraca z Tania Książka

Komentarze

SEJF

:)