Przy filiżance kawy - moja druga książka

Chociaż do premiery mojej drugiej książki są jeszcze dwa tygodnie to już książka jest dostępna jako ebook na Legimi TUTAJ oraz pojawia się w księgarniach internetowych np: TUTAJ. Ja właśnie czekam z niecierpliwością na kuriera z paczką moich książek! 


Opis książki:

Ada i Dorota pracują nad rozwojem swojej galerii. Wszystko jest na dobrej drodze, ponieważ klientów przybywa.

Ada musi poukładać swoje życie i pomyśleć o rozwodzie, ale czy na pewno ona tego chce? Wyjazd do Francji i spotkanie z mężem napawa ją lękiem. Czy z miłości do Mateusza nic już nie zostało?

Dorota nie ma ostatnio dobrej passy. Ktoś ewidentnie chce zaszkodzić jej i Łukaszowi. Dodatkowo zdrowie zaczyna szwankować. Już niedługo będzie musiała stoczyć walkę o swoje życie i to dosłownie.

Tomek jest zadowolony ze swojego życia na wsi, ale samotność zaczyna mu coraz bardziej przeszkadzać. Źle ulokował swoje uczucia. Niestety przeszłość dobija się do niego drzwiami i oknami.

Niespodziewane zdarzenie powoduje, że Malinowscy zastanawiają się nad sprzedażą swojego domu. Czy pensjonat da się uratować? Czy to będą ostatnie święta w Wiosence?

 Nieskromnie polecam, a niedługo będzie możliwość zakupu książki u mnie z autografem:) Pierwsze recenzje zaczynają pojawiać się na Lubimy czytać klik , a ja mam nadzieję, że spodoba Wam się tak samo jak pierwsza! 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)