To był maj

Maj to jeden z ulubionych miesięcy. Kocham maj za bez, za ciepło, za cudną wiosnę. Jak by to ode mnie zależało maj mógłby trwać cały rok.


To był szczególny miesiąc bo właśnie w tym miesiącu, a dokładnie 27 maja, była premiera mojej książki. Swoje egzemplarze miałam trochę wcześniej i już mogłam się nimi cieszyć. To uczucie, gdy pierwszy raz trzymasz w rękach swoją książkę - bezcenne! Ale to nie wszystko, bo właśnie w maju skończyłam pisać swoją drugą książkę, kontynuację. I jak dobrze pójdzie będzie wydana jeszcze w tym roku. Po recenzjach i komentarzach widzę, że bardzo dużo osób czeka na drugą część co mnie bardzo cieszy. Zresztą moją książkę przyjęliście tak dobrze, tyle ciepłych słów dostałam, tyle pozytywnych recenzji. To niesamowita motywacja do dalszego pisania, dziękuję:) Książka jest dostępna w wielu księgarniach internetowych, a najtaniej tutaj: https://tantis.pl/galeria-spelnionych-marzen-p3240621 albo jak ktoś woli e- book to tutaj : https://www.legimi.pl/ebook-galeria-spelnionych-marzen-malgosia-mroczkowska,b864313.html#ebookretail.


Książka maja to "Zgodne małżeństwo" - recenzja



Kosmetyki maja to na pewno jogurt i śmietanka do ciała firmy Fluff. Kosmetyki te znakomicie się sprawdzają, a ja mam już ochotę poznać inne produkty z tej firmy:)

Rękodzielniczo nie działo się zbyt wiele, ale dwie zakładki powstały:)


Poza tym w maju dużo przebywaliśmy na świeżym powietrzu, były grille. Dużo czytałam zwłaszcza na balkonie. Promowałam swoją książkę i wypiłam morze kawy. A jaki był Twój maj?

***********************************************************************************

Gdzie szukać dobrej drabiny, do tego w przystępnej cenie? W sklepie sklep.drabiny.info. Wybór jest ogromny i na pewno można znaleźć to co się szuka:)

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)