Krwawnica

 Ostatnio unikam mocnych książek. Stawiam raczej na obyczajówki. I nie wiem co mnie podkusiło, żeby wziąć sobie do recenzji thriller. I to mocny thriller. Lubię dobre thrillery, ale preferuję te spokojniejsze. A tutaj już po pierwszej kartce dreszcz mi przebiegł po plecach. I stwierdziłam, że nie dam chyba rady przeczytać tej książki. Ale ciekawość wzięła górę. Postanowiłam, że nie będę jej czytać w nocy tylko w dzień, ale i tutaj nie byłam konsekwentna. Historia tak mnie wciągnęła, że i wieczorami spędzałam z nią czas. "Krwawnica"  z księgarni Tania Książka

Mocny thriller, w którym strach ma różne oblicza. Nawet te najmniej ludzkie...


Były policjant Rafał Dzikowski wraz z żoną Weroniką, postanawia zmienić swoje życie. Ucieka przed przeszłością i małżeństwo przeprowadza się do wyremontowanego domu nad jeziorem we wsi Bagniska. Trwa pandemia. Rafał zawsze marzył o takim miejscu, gdzie jest cisza i spokój. A czas pandemii sprawił, że w końcu zrealizował swoje marzenia. Już pierwszego dnia ktoś wymalował na ich domu napis KRAWNICA. Zaraz po tym na podwórku wykopane zostają zwłoki dwóch kobiet. Na dodatek w domu zaczynają dziać się dziwne rzeczy, ktoś ewidentnie nie polubił nowych właścicieli. Mieszkańcy wioski nabierają wody w usta, coś ukrywają. Rafał postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. 
Jakie tajemnice kryją mieszkańcy wioski? Kto stoi za tymi morderstwami? Jakie tajemnice skrywa Weronika? Czy po tylu latach małżeństwa Rafał jeszcze może jej zaufać? 


Historia rozgrywa się w domu nad jeziorem. Chociaż okolica jest piękna to jednak już na początku robi się mrocznie. Opowieść pełna tajemnic, zagadek. Akcja pędzi szybko, cały czas coś się dzieje. Ciągle wypływają nowe niespodziewane zdarzenia. Książkę dobrze się czyta, nie ma dużo bohaterów, wątków. Skupiamy się przede wszystkim  na Rafale i Weronice. Ale jest jeszcze przyjaciółka Weroniki, Edyta, która również coś ukrywa. Do ostatniej strony jest napięcie. Ale pod koniec brakowało mi epilogu. Bo tak wszystko się nagle urywa. I nie wiemy jak nasi bohaterowie dalej ułożyli sobie życie. Jakby autor nie miał już pomysłu i chciał szybko zakończyć historię. 


Książkę polecam dla miłośników kryminałów i thrillerów. Na pewno się nie zawiedziecie.

Więcej ciekawych książek znajdziecie w dziale Nowości w księgarni Tania Książka.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)