Kosmetyczne nowości z marca

 Ostatnio odpuściłam miesięczne podsumowania na blogu, Robiłam to kilka lat i zastanawiam się czy do tego nie wrócić. Marzec już się kończy więc postanowiłam przedstawić co nowego z kosmetyków udało mi się zdobyć. Oprócz pudełka Beglossy, które opisałam w ostatnim wpisie, w moje ręce wpadły takie cuda.


Super kosmetyki z firmy  Mayram. Urzekły mnie ich peelingi do ciała. Są naturalne, bardzo dobrze ścierają i masują skórę, a do tego nawilżają. I żeby było jeszcze piękniej to śliczne pachną. Moim ulubieńcem jest peeling różany. Kawowy ma jedną wadę. Jak każdy peeling kawowy idealnie brudzi wannę:) 



Masełko do ciała delikatnie pachnie wanilią, jest bardzo treściwe i super nawilża skórę.


Emolient bardzo delikatny, nadaje się nawet dla malutkich dzieci. Można dodać go do kąpieli albo bezpośrednio na skórę.



Dwa kosmetyki z Oriflame. Krem do twarzy Royal. Jeszcze nigdy go nie miałam, chociaż spotkałam się z dobrymi opiniami na jego temat, a moje klientki chętnie go zamawiają. Czas sprawdzić jak jest naprawdę:)

Czarna maseczka z węglem aktywnym. Bardzo ją lubię i już nie wiem, które to moje opakowanie. Pełną recenzję maseczki znajdziecie Tutaj



I na koniec jeden produkt z Avon - scrub do ciała. Jest delikatny, a przy tym ładnie pachnący. 


Ostatnio stwierdziłam, że kosmetyków mam za dużo. Kiedyś już próbowałam zastosować Kosmetyczny minimalizm, na początku mi się udało. Ale nie za długo w tym wytrwałam. Tyle nowości kusi, tyle promocji! Też macie taki sam problem?

***********************************************************************************

Renowacja posadzek przemysłowych to ważna i potrzebna usługa. Firma https://vawnik.com/ zajmuje się tego typu usługami. W takiej sprawie warto zdać się na profesjonalistów i zaufać ich wieloletniemu doświadczeniu. 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)