Krem do twarzy Vollare - coś jest nie tak

 Krem do twarzy z rabarbarem odmładzający Vollare znalazłam w ostatnim pudełku BeGlossy. Ucieszyłam się, bo takiego kremu jeszcze nie miałam. Do tego ładne opakowanie przykuwające wzrok:) Popatrzyłam na cenę 6.99 zł za krem? To mnie zdziwiło. Wiadomo, że nie zawsze cena świadczy o jakości kosmetyku, ale dobry krem za niecałe 7 zł? 

 Od producenta:
Innowacyjny krem odmładzający wzbogacony o składnik pochodzący z rabarbaru, który przeciwdziała starzeniu się skóry. Twarz pozostaje pięknie rozświetlona i wygładzona. Produkt jest w 100% wegetariański

Składniki

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Cera, Phenoxyethanol, Tripelargonin, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii (Shea) Oil, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sorbitol, Honey Extract, Dihydroxy Methylchromone, Hydroxyacetophenone, Parfum (Fragrance), Synthetic Fluorphlogopite, Ethylparaben, Butylparaben, Titanium Dioxide (CI 77891), Methylparaben, Propylparaben, Hydroxycitronellal, Benzyl Alcohol, Coumarin, Limonene, Tin Oxide.

Moja opinia:

Krem znajduje się w 50 ml plastikowym opakowaniu. Pachnie słodko, wyczuwam w nim zapach miodu. Nie jest dosyć gęsty. Po pierwszym jego zastosowaniu moje skóra była ściągnięta, sucha. Tak jakbym nic nie twarz nie założyła. Ale postanowiłam dać mu kolejne szanse. Nałożyłam większą ilość kosmetyku. I tu też pojawił się problem, ponieważ ciężko było go rozprowadzić na twarzy. Słabo się wchłaniaj i pozostawił na skórze białe mazy. Więc i większa ilość kosmetyku nie pomogła. I tak szczerze, z moją skórą nie robi nic. Nie wiem, czy może tylko nie jest dobrany do mojej cery czy to zwykły bubel. Innych produktów z tej firmy nie miałam, więc nie mam porównania. Krem zwyczajnie się u mnie nie sprawdził.

Miałyście kosmetyki z tej firmy? Jak się u Was sprawdzały?

Pozdrawiam 




Komentarze

SEJF

:)