Covid, biżuteria czyli mój marzec w zdjęciach

Postanowiłam, po przerwie, znowu wrócić do podsumowań każdego miesiąca.  Zawsze lubiłam to robić. Czasami wydawało mi się, że miesiąc był nijaki, ale jak zabierałam się do tego, żeby go opisać, to jednak okazywało się, że nie było tak źle. A, że dziś już kwiecień, to marzec czas podsumować:)

- Dzień Kobiet. Bardzo lubię ten dzień i zawsze wtedy świętuję:) Fajnie być kobietą


- niedługo po Dniu Kobiet źle się poczułam. Drapanie w gardle i gorączka. Po dwóch dniach straciłam smak i węch. Czyżby to ten sławny Covid? Być może. Przechorowałam go dosyć łagodnie. Teraz już jest prawie dobrze, tylko brak smaku i węchu troszkę przeszkadza. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy, bo jak tu gotować jak się nie ma smaku? 

- rozliczyłam Pity. Zawsze uważałam, że to jest takie trudne i skomplikowane. Ale z programem e-pity wcale takie trudne nie jest. Już nie boję się pitów, brawo ja! 

- w marcu trochę się nasiedziałam w domu przez chorobę dlatego troszkę biżuterii powstało. Uwielbiam dłubać i to wciąga mnie coraz bardziej. A jak jeszcze komuś spodoba się moja biżuteria to radość razy tysiąc!





- założyłam sobie konto na Vinted. O TUTAJ. Fajne miejsce. I tam też możecie znaleźć moją biżuterię:)

- Kosmetyk miesiąca - zdecydowane peelingi z firmy Mayram. Bardzo polecam


- bubel miesiąca- krem do twarzy Vollare. Przynajmniej u mnie się nie sprawdził. Recenzja TUTAJ


- książki marca. Na pewno "Serca twego chłód". Bardzo wciągająca książka z gatunku nieodkładalnych. Recenzja tutaj


- Kolejną książką, na która warto zwrócić uwagę to "Oczy Adrianny" . Bardzo lubię książki Danki Braun. Literatura obyczajowa z wątkiem kryminalnym, to jeden z moich ulubionych gatunków książkowych, a tę autorkę zawsze dobrze się czyta. Recenzja już niedługo na blogu.


- myślicie o pozycjonowaniu swoich stron? Warto zwrócić uwagę na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google . Fachowcy wszystkim się zajmą. A myślę, że przez pandemię, kiedy większość firm przenosi się do internetu, zapotrzebowanie na takie usługi będzie większe. 

A poza tym w marcu piłam dużo kaw, dużo czytała i zaczęła więcej ćwiczyć. I tak na koniec życzę Wam spokojnych i rodzinnych świąt. Żeby ta cała sytuacja na świecie nie dała zapomnieć znaczenia tych świąt. Wszystkiego dobrego!

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)