Lubisz swoje włosy?

 Włosy. Problem wielu kobiet. A może nawet wszystkich? Myślę, że każda kobieta widzi coś w swoich włosach nie idealnego. Albo teraz narzeka na swoje włosy, albo kiedyś narzekała. Bo my kobiety tak już mamy. Jak mamy włosy proste, to chciałybyśmy mieć kręcone. Jak mamy kręcone to marzymy o prostych. Dobrym rozwiązaniem jest udać się do sprzedawcy włosów  Hair vendors. Jeśli całkowicie nie możemy zaakceptować swoich włosów to jedyne wyjście:)  Teraz jest dużo możliwości żeby zmienić swoje włosy, żeby były takie, jakie chcemy. Idealne. Możemy zrobić sobie trwałą, albo trwale włosy wyprostować. Możemy zmienić kolor na jaki tylko chcemy. 

Jak to było z moimi włosami? Jak byłam małą dziewczyną, wszyscy mi mówili, że mam ładne włosy. Długie, grube, zdrowe. I tak też myślałam, że mam ładne włosy, skoro tak wszyscy mówią, to tak jest. Jako nastolatka zobaczyłam, że nie do końca tak jest. Jedna rzecz bardzo przeszkadzała mi w moich włosach. Puszenie. Puszyły się bardzo, zwłaszcza pod wpływem wilgoci. Nijak nie mogłam ich ujarzmić. Marzyły mi się włosy idealnie proste, albo pięknie skręcone. Myślałam, żeby zrobić trwała, ale wtedy włosy mogłyby puszyć się bardziej. Więc próbowałam różnych odżywek, a nawet przez dłuższy czas pokochałam prostownicę do włosów. Lata mijały, a ja coraz bardziej lubiłam swoje włosy. Coraz bardziej je akceptowałam. Nie chciałam już z nimi walczyć, chciałam zaakceptować i cieszyć się z tego, że je mam. 



Nie każda kobieta może cieszyć się z włosów. Zdarzają się przypadki łysienia, albo utrata włosów po chemioterapii. Jakie to musi być straszne, kiedy włosy wychodzą garściami. W takich sytuacjach idealny wyjściem są peruki.  

Wybór peruk jest ogromny. Najlepsze są naturalne włosy i takie możemy dostać w tym sklepie: meirhair. Peruki, doczepiane włosy, z grzywką albo bez, proste, kręcone. Co tylko nam się podoba. Peruka potrafi zmienić całkowicie wygląd, zadowoli nawet najbardziej wymagającą osobę. 

Lubicie swoje włosy? Co byście chciały zmienić? A może któraś z Was zdecydowałaby się na perukę?

Pozdrawiam



#współpraca 


Komentarze

SEJF

:)