Zaczytany poniedziałek - Zupa dobra na wszystko!


Kiedyś wydawało mi się, że nie lubię gotować. Ale to nie jest tak, ja nawet lubię gotować, pod warunkiem, że wiem co ugotować. Nie lubię nie mieć pomysłu na obiad. Nie lubię wejść do sklepu i nie wiedzieć co kupić, bo pomysłów brak. A tak mi się często zdarza. Brak pomysłów zniechęca mnie do gotowania. Dlatego ucieszyłam się, jak dotarła do mnie książka Joli Kleser "Zupa dobra na wszystko". 
Książka jest pięknie wydana, a śliczne zdjęcia zachęcają wprost do gotowania. Znajdziemy w niej sto autorskich przepisów na pyszne zupy. Są zupy rozgrzewające, regenerujące, doskonałe na upały i na chłodne jesienne dni. A nawet takie na poprawę nastroju i na przyjęcia. Ta książka to kopalnie pomysłów dla osób lubiących zupy i dla takich, którzy często nie wiedzą co ugotować, czyli dla mnie:)
Warto mieć taką książkę w kuchni, a ja dziękuję Wydawnictwu Rebis za tyle kulinarnych inspiracji.
Premiera książki 2 czerwca.

Lubicie gotować?

Pozdrawiam

 

Komentarze

SEJF

:)