Kurtka na deszczowe dni

Maj w tym roku nie jest dla nas łaskawy. Nie dość, że chłodny, to jeszcze deszczowy. Chociaż, że jest dużo deszczu to bardzo dobrze, więc na to nie można narzekać! :) W taki deszczowy czas kurtka od https://sensistore.pl/ jest dla mnie idealna. Bardzo dobrze chroni przed deszczem, jest leciutka i te kolorki. Lubię ubrania stonowane, ale czasami stawiam na ciekawe kolory. Ta kurtka akurat ożywi zwykłą stylizację. Jeszcze tylko fajne kalosze i można iść na spacer z psem, deszcz nie straszny:) 

 




W co warto jeszcze zaopatrzyć się na wiosnę? Myślę, że warto zwrócić uwagę na torebki damskie skórzane . Zawsze w oko wpadają mi duże torby, lubię mieć przy sobie wszystko. Sama posiadam wielką torbę i często noszę w niej kosmetyki dla klientów. Duża torba jest dla mnie niezastąpiona i jak mam kupować torebkę to tylko dużą i dobrej jakości, żeby posłużyła mi przez lata. Nie często zmieniam  torebki, dlatego ważne jest dla mnie jakość. 


Pozdrawiam

 

wpis powstał przy współpracy ze sklepem sensistore.pl

Komentarze

SEJF

:)