Włosy, skóra i paznokcie - prawidłowa pielęgnacja zaczyna się od środka



Kiedy miałam największe problemy z włosami, skórą i paznokciami?  Po ciąży. Wypadające włosy to był mój największy problem. I chociaż wiedziałam, że włosy będą więcej wypadać, to jednak po czasie zaczęło mnie to martwić.
Kruche paznokcie,  łamliwe paznokcie, białe plamki na paznokciach, dodatkowo wypadające włosy i sucha skóra - takie objawy mam zawsze po zimie. I chociaż stosuję kosmetyki, staram się prawidłowo odżywiać, to jednak tych witamin mam za mało. I właśnie w takich chwilach sięgam po suplementy diety. Po dłuższym stosowaniu słabe paznokcie odzyskują swój dawny blask, a włosy przestają tak wypadać i robią się gęstsze i bardziej lśniące. Oprócz tego nie czuję się tak ciągle zmęczona i mam więcej energii.




 Tabletki Merz Spezial Dragees  - w buteleczce znajduje się 60 drażetek. Używam ich  dwa razy dziennie po jednej tabletce. Opakowanie starcza na miesiąc kuracji. Preparat posiada bogaty skład i witaminy potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.



Plusem jest to, że tabletki są bardzo łatwe do połknięcia. Stosuję je od niedawna więc jeszcze za bardzo nie widzę efektów, ale wiem, że na efekty zawsze trzeba troszkę poczekać. Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://www.merzspezial.pl/produkty-merzspezial/merz-spezial-dragees/


Stosujecie suplementy diety? Znacie Merz Spezial Dragees ?

Pozdrawiam



#współpraca

Komentarze

SEJF

:)