Premiera mojej książki i wyniki konkursu:)

 Czas leci błyskawicznie i już jutro premiera mojej piątej książki!!!! Ale jestem podekscytowana! Książka od kilku dni jest u mnie, podpisywana i wysyłana do Was, żebyście dostali ją jak najszybciej:) No pięknie wygląda na żywo. "Pamiętniki Matyldy" od jutra będą dostępne w wielu księgarniach internetowych oraz jako e-book na Legimi. A już dzisiaj książkę można zamawiać na stronie wydawnictwa: https://wydawnictwomagiaslow.pl/produkt/pamietnikimatyldy/ albo bezpośrednio u mnie z autografem:)


O czym są Pamiętniki Matyldy? Czy to kontynuacja serii? Czy są tym samym co wcześniejsze opowiadanie? I czy można je czytać bez znajomości wcześniejszych książek?

Pamiętniki to jest takie podsumowanie całej serii z filiżanką. W książce cofamy się w czasie, żeby poznać zmarłą ciotkę Ady i Doroty. Ale również wracamy do teraźniejszości i zobaczymy co tam ciekawego słychać w Wiosence.
Myślę, że Pamiętniki najlepiej przeczytać po znajomości wcześniejszych książek. Wtedy łatwiej wczuć się w klimat. Starałam się pisać tak, żeby można było połapać się nie znając poprzednich ale nie wiem czy mi się to udało 🤭
Książka to również rozbudowane opowiadanie, które pojawiło się wcześniej jako e-book. Jeśli macie książkę to nie ma potrzeby czytać tego opowiadania 😊.
To takie krótkie odpowiedzi na pytania, które się pojawiają. Jeśli macie więcej to piszcie:)


A na koniec wyniki konkursu. Jakiś czas temu pojawił się na blogu konkurs na koniec wakacji. I miło mi poinformować, że książkę " Dziewczyna ze skrzypcami" wygrywa: Anna Szulist

Gratuluję i proszę o kontakt w celu odebrania nagrody:)

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)