Ups... no to wpadłam

 Roman mafijny new adult. 

Od Wydawcy:

Kiedy początkująca dziennikarka Marisa dostaje pierwsze poważne zlecenie czuje, że jej los wreszcie się odmieni. Nie podejrzewa nawet jak bardzo. W pogoni za sensacją staje się naocznym świadkiem morderstwa i musi natychmiast zniknąć. Z pomocą przychodzi jej rozpieszczony i nieznośny syn szefa mafii, który porywa ją w szaloną podróż po Europie. Mimo tęsknoty za dotychczasowym życiem, Marisa szybko adaptuje się do nowej sytuacji. Zmieniając mieszkania i twarze, zdaje się być bezpieczna. Czy jednak mężczyzna, któremu zaufała, jest wobec niej szczery i rzeczywiście chce wybawić ją z opresji?

 

Ostatnio mam wrażenie, że romanse mafijne są na każdym kroku. Co zrobić żeby stać się poczytnym autorem? Napisać romans mafijny, w którym jest dużo ostrego seksu, wulgaryzmów w co drugim zdaniu oraz oczywiście przemocy. I właśnie z czymś takim kojarzy mi się romans mafijny. Czy i tym razem to dostałam w książce Karoliny Pastuszak? Absolutnie nie! 
Mamy tutaj główna bohaterkę, która zobaczyła coś czego nie powinna. I od tego momentu jej życie wywraca się do góry nogami. W książce mamy morderstwo, pościgi, strzelaniny, ucieczki i... gdzieś w tym wszystkim , w tym całym galimatiasie rodzi się uczucie. Nie ma dużo przekleństw, nie ma opisów przemocy ani scen erotycznych. Wszystko opisane w delikatny i subtelny sposób. Dużo się dzieje chociaż książka jest niewielkich rozmiarów. 

Może ta książka nie jest z tych nieodkładanych, ale i tak miło spędziłam z nią czas. Dziękuję Wydawnictwu Prozami za możliwość jej przeczytania. 

Lubicie romanse mafijne? Czy tak jak ja uważacie, że trochę za dużo ich się namnożyło?

Pozdrawiam



współpraca recenzencka


Komentarze

SEJF

:)