Książkowe love - nowości

 Nowości książkowe cieszą ogromnie. Ostatnio przyszło do mnie ich trochę, a na jesienne wieczory to bez książki ani rusz. Dlatego mam teraz co czytać i w czym wybierać. Zobaczcie tylko jaka kolekcja:) 


Trzy książki z mojego ulubionego Wydawnictwa Magia Słów:
- Jak wiosenne kwiaty
- Weranda pachnąca jaśminem
- Spełniona obietnica - krótka nowelka świąteczna


Od Wydawnictwa Prozami:
- Będzie dobrze
- Ups... no to wpadłam



Wydawnictwo MG - Słońce w kieszeni
Wydawnictwo Filia - Cena Wolności. O tej książce już pisałam i bardzo polecam:)
Wydawnictwo Muza - Ktoś mi bliski


I ostatnie zdjęcie gdzieś mi uciekło, ale dwie książki: "Za przyjaźń" oraz "Idealna" zdobyłam dzięki Wielkiej Wymianie Książkowej:) Lubię te wymiany i zawsze uda mi się coś ciekawego upolować. Czasami więcej czasami mniej ale coś jest do czytania:) 

A co ciekawego do Was ostatnio dotarło?

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)