Własna firma - marzenie wielu z nas

 Dawno, dawno temu....No może nie aż tak dawno, ale kiedy zaczynałam blogować, pojawiło się marzenie o własnej firmie. Być sobie szefem, samemu za wszystko odpowiadać. Nie mieć nad sobą upierdliwego kierownika i samemu dyktować zasady. Brzmi znajomo prawda? Myślę, że nie jedna osoba takie marzenie miała. O czym marzyłam ja?


Od kiedy moją pasją stało się rękodzieło marzyła mi się firma z tym związana. Ja będę robić to, co jest moją pasją, a ludzie będą kupować. Proste. Z czasem otworzę swój sklep z rękodziełem, może małą galerię. Marzenia swoje, a rzeczywistość swoje. Malowałam, wystawiałam swoje prace, jeździłam po jarmarkach. I w końcu stwierdziłam, że rękodzieło to ciężki kawałek chleba. Często niedoceniany wcale. I chociaż dalej kocham rękodzieło, patrzę na życie bardziej realnie. I podziwiam osoby, którym się udało, osoby z pasją, które założyły firmę i ciągle rozwijają się w swojej dziedzinie. Dlatego jak tylko mogę wspieram rękodzielników, poprzez zakup ich prac. Wiem, jak to jest dla nich ważne. Sama kiedyś byłam po drugiej stronie:)


Kiedy jeszcze marzyła mi się firma to zawsze wiedziałam jedno. Będę miała swoją księgową, kogoś, kto ogarnie te wszystkie rachunki, faktury. Bo ja całkiem do tego głowy nie mam. Do księgowości po prostu się nie nadaję. Wiem, że istnieje wiele firm, które pomagają dużym oraz mały przedsiębiorstwom, np. kpsterling.pl . Firma świadczy przeróżne usługi księgowe takie jak: księgowość handlowa, obsługa spółek z o.o oraz spółek akcyjnych. Obsługa płac i kadr, a nawet obsługa księgowa w języku angielskim. Myślę, że każdy przedsiębiorca, dzięki takim firmom, ma znacznie ułatwioną pracę. Dodatkowo można wybrać sobie dowolny pakiet księgowy w korzystnej dla nas cenie. Warto zaufać w takiej dziedzinie profesjonalistom i ze spokojem prowadzić swoją wymarzoną firmę:) 

Swojej galerii nie otworzyłam, ale marzenie spełniłam w inny sposób. Ta galeria po prostu powstała w książce:) 


I wiem jedno - warto spełniać swoje marzenia!

Marzyliście kiedyś o własnej firmie? Jeśli tak, to co to miało być? A może marzenia już się spełniły?

Pozdrawiam


post reklamowy

Komentarze

SEJF

:)