Krajobraz po burzy - premiera mojego e-booka

 Dzisiaj nadszedł ten dzień, w którym jest premiera mojego e-booka "Krajobraz po burzy". To ostatnia część trylogii z filiżanką. Od dzisiaj można czytać, dodawać na swoje półeczki. Cała seria jest dostępna na Legimi https://www.legimi.pl/autor/malgosia-mroczkowska,ad259548/ . Podobno warto przeczytać i się podoba:) Tak mówią! :)))



Książkę można przeczytać w wersji elektronicznej, a już niedługo wydanie papierowe będzie dostępne w księgarniach internetowych. Oficjalna premiera książki to 25 maj. Do mnie w tym tygodniu przybyły egzemplarze książki, więc jak ktoś ma ochotę na powieść z autografem to można u mnie nabyć. Pozostało mi jeszcze kilka sztuk:) 




W końcu mam je wszystkie !!!


A na koniec wrzucam opis ostatniej części:

Ada wraz z Dorotą z powodzeniem prowadzą galerię, ale nadchodzą dla nich trudne czasy. Czas pandemii, kwarantanny, maseczek i strachu. Dorota ma obawy przed porodem. Martwi się, czy da radę w roli mamy. Dla niej i Łukasza szykują się duże zmiany. Ada z Mateuszem próbuje ratować swoje małżeństwo, ale czy dadzą radę? Mateusz skrywa pewien sekret, który na zawsze odmieni życie jego żony. Tomek coraz lepiej radzi sobie w roli menadżera w Wiosence. Całkowicie usunął się z życia Ady. Czy da sobie szansę na miłość? Czy Mariolka okaże się tą jedyną? A co z Agatą, którą ponownie pojawi się w życiu mężczyzny? Jak bohaterowie poradzą sobie w czasie pandemii?


Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)