Zakupy do domu

 Oprócz zakupów książkowych cieszą mnie bardzo różne drobiazgi do domu. Każdy taki drobiazg wywołuje śmiech na twarzy. Oto co niedawno do mnie dotarło:)


Stolik kawowy. O takim stoliku myślałam już od dawna. Jest nieduży i lekki. Można go bez problemy przenieść na balkon i wypić kawę z dobrą książką. Stolik posiada drewniany, zdejmowany blat, dlatego można w nim przechowywać ulubione czasopisma lub w moim wypadku książki. U mnie znajdzie miejsce w sypialni jako stolik nocny na ulubione lektury:)




Z kolejnych nowości to kubek. Jestem okropną kubkoholiczką i jeśli tylko mogę to powstrzymuję się przed zakupami nowych kubków, dlatego, że w szafkach miejsca już brak. Ale czasami nie mogę i muszę skusić się na nowy kubek. Do kubka dołączył taki dzbanuszek. Od razu mnie zauroczył, będzie idealny do parzenia herbatek na chłodniejsze jesienne wieczory:) 


I półeczka. Od razu mi się spodobała i widzę ją u siebie w łazience na drobne kosmetyki, miniatury, mydełka. Na przechowywanie książek jest trochę za mała, ale do łazienki dlaczego nie? Ładnie będzie wyglądać na białej ścianie.




Gdzie udało mi się znaleźć te cudeńka? Już wyjaśniam. Wszystko trafiło do mnie dzięki Favi wyszukiwarka mebli i dekoracji. Favi to zarazem ogromny katalog produktów z ponad 150 sklepów internetowych. Wszystko czego szukamy do swojego domu jest w jednym miejscu. Dzięki temu możemy zaoszczędzić czas na szukanie i przekopywanie Internetu. W wyszukiwarce wpisujemy co nas interesuje, możemy filtrować produkty według ceny, koloru, rozmiaru czy stylu. Idealna opcja jeśli szukasz czegoś konkretnego i na szybko lub jeśli potrzebujesz inspiracji. Bardzo polecam:)

Korzystacie z takich wyszukiwarek? Lubicie zakupy do domu?

Pozdrawiam


Patronem wpisu jest FAVI.

Komentarze

SEJF

:)