Tam, gdzie kwitnie miłość

 "Tam gdzie kwitnie miłość" z księgarni Tania Książka to drugi tom serii ROD "Morele". ROD to skrót od Rodzinnych Ogródków Działkowych. Pierwszej części nie czytałam, ale to nie szkodzi, bo historia mnie urzekła i wcale nie przeszkadzało mi, że zaczęłam czytać od drugiej części. Ciekawa historia, piękna okładka, czego chcieć więcej?


Teresa kobieta po czterdziestce jest świeżo po rozwodzie. Dorosła córka wyfrunęła z gniazda, a kobieta jest szczęśliwą singielką. No prawie szczęśliwą, bo mimo wszystko przydałby się ktoś interesujący u jej boku. Dlatego kobieta postanowiła dbać o siebie, schudła, dużo ćwiczy. Pewnego razu na jej drodze staje tajemniczy Adam, z którym połączy ją pasja do uprawiania działki. Ale czy jedna pasja wystarczy aby zbudować coś trwałego?
Ola jest młodą matką z maleńką córeczką. Dziewczyna zmaga się z samotnym macierzyństwem, dodatkowo jako dziecko straciła rodziców i była wychowywana przez babcię. Teraz razem z córką mieszka z babcią i pomaga jej uprawiać ukochaną działkę.
Julian życie ma już praktycznie za sobą, wdowiec, który jedyne szczęście znajduje w uprawianiu swojej działki. Jednak mężczyzna skrywa jakieś sekret. Czy w końcu będzie miał odwagę ściągnąć maskę i być wreszcie sobą?



Autorka stworzyła bardzo ciekawą społeczność. Społeczność ludzi, którzy kochają uprawiać swój ogórek działkowy. Zapaleni działkowcy, którzy znają się od lat, wspierają i służą pomocą. W różnym wieku, z różnymi problemami, marzeniami, a jednak wspólna pasja ich łączy, nadaje życiu sens. Opisy działek są tak realna, że można się poczuć, jakby się właśnie było w takim miejscu. Moi rodzice od lat uprawiali działkę, spędzaliśmy na niej dużo czasu, dlatego łatwo było mi się wkręcić w te klimaty. 

Książkę czyta się bardzo dobrze, styl autorki jest lekki, dużo dialogów. Postacie są bardzo realistyczne, z wadami, problemami, a przez to bliskie. Możemy się z nimi utożsamiać. 

Książka mnie urzekła, zachwyciła. To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale mam apetyt na więcej:) Bardzo polecam.

Inne ciekawe książki można nabyć w księgarnia Tania Książka w dziale Nowości.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)