Lane perfumy Ambra - moja opinia


Nie każdego stać na zakup oryginalnego flakonika. Nie każdy też chce wydawać fortunę na perfumy. I dlatego świetną opcją są odpowiedniki perfum. Są nie tylko tanie, ale też zapach utrzymuje się przez kilka godzin. I na takie zapachy każdy może sobie pozwolić. Miałam przyjemność przetestować flakoniki Ambra.


Zapach 232 Ambra - zapach kwiatowo - owocowy, odpowiedni na lato. W nutach zapachowych wykorzystano czarną porzeczkę, zieloną herbatę, ambrę, irys i czerwone owoce. Zapach jest słodki, ale nie przytłaczający, raczej delikatny. 
Zapach 200 - kolejny zapach dobrany na lato. Jest troszkę cięższy i bardziej pasuje na wieczór. Wykorzystano do niego miętę, różowe jagody i mandarynki oraz brzoskwinię. Całość dopełnia cedr i białe piżmo. Zapach jest mocny, oryginalny i trwały. 


Zapach 254 - zapach kwiatowy przeznaczony na wiosnę. W nutach zapachowych znajdują się delikatne esencje białych kwiatów i jaśminu. Uzupełnia je soczysta brzoskwinia oraz obecność mchu i drzewa sandałowego. Bardzo ciekawa kompozycja i podoba mi się najbardziej.


Zapach 103 -  dla mężczyzn, zapach drzewny na lato. Wśród składników nut zapachowych można wyczuć grejpfrut, bergamotkę, szałwię, imbir, gardenię, piżmo, kadzidło a także drzewo gwajakowe i sandałowe. Muszę przyznać, że zapach bardzo mi się podoba, jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju:) 



Zapachy możemy kupić w trzech pojemnościach do wyboru: 35 ml za 14 zł, 60 ml za 22 zł oraz 108 ml za 32 zł. Ceny są przystępne i wydawało mi się, że jeśli coś jest tak tanie to na pewno nie trwałe. I na prawdę byłam zaskoczona trwałością tych zapachów. Ze swojej strony polecam i mam ochotę poznać inne nuty zapachowe.

Co myślicie o lanych perfumach? Kupujecie?

Pozdrawiam 



wpis powstał we współpracy ze sklepem laneperfumy.pl


Komentarze

SEJF

:)