Dwa kremy w piance Merz Spezial


Wybór dobrego kremu dla naszej cery jest bardzo ważny. Pielęgnacja skóry twarzy to dla mnie podstawa. Mam suchą skórę i zawsze wybieram kremy wskazany do mojej cery. Kiedyś nie zwracałam uwagi na kremy do twarzy, aby był nawilżający i uważałam, że wszystko jest ok. I przez jakiś czas używałam kremów nawilżających ze znanej firmy, a po czasie przekonałam się, że one dosłownie nie robią nic. Mało tego, skórę na twarzy miałam tak przesuszoną, jak papier ścierny. Musiałam ratować się przeróżnymi maseczkami. I od tamtej pory zwracam  szczególną uwagę na dobór kremów.
Od ponad tygodnia stosuję kremy do twarzy w piance Merz Spezial. Wiem, że to za krótki czas, żeby dokładnie je zrecenzować, ale chociaż napiszę jak się spisały przez ten okres.


Stosuję jeden krem z kolagenem Merz Spezial CreamMousse Collagen na dzień, drugi krem z kwasem hialuronowym Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron na wieczór. Oba kremy znajdują się w aluminiowych 50 ml pojemnikach z aplikatorami. Przed użyciem należy wstrząsnąć. Krem zmienia się w delikatną piankę, która bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Aplikacja jest bardzo wygodna i higieniczna. Wystarczy niewielka ilość produktu, żeby dobrze nawilżyć twarz, szyję i dekolt.  



Producent zapewnia, że każdy krem wystarczy na 60 zastosować, czyli na miesiąc, jeśli będziemy używać rano i wieczorem.
Ja używam kremy z kwasem hialuronowym na wieczór, natomiast krem z kolagenem na dzień.
Co zauważyłam po kilku dniach stosowania?
Na pewno skóra jest bardzo dobrze nawilżona, cera staje się ładna, promienna, a delikatne zmarszczki woków oczu stały się praktyczne niewidzialne. Kremy nie uczulają, dobrze się wchłaniają i sprawdzają się bardzo dobrze pod makijaż. Aplikacja jest dodatkowym plusem. Zapach kremów jest bardzo delikatny i przyjemny, chociaż krem z kolagenem ma troszeczkę mocniejszy zapach.


Z tych kremów już jestem bardzo zadowolona. I na pewno mogę polecić je osobom, które mają suchą skórę. Więcej na temat tych produktów przeczytacie: https://www.merzspezial.pl/produkty-merzspezial/cream-mousse-collagen/ i https://www.merzspezial.pl/produkty-merzspezial/cream-mousse-hyaluron/

Pozdrawiam



#współpraca

Komentarze

SEJF

:)