Podsumowanie Wielkiej Wymiany Książkowej 8

Z wymianą książkową jestem od pierwszej edycji. Trafiłam przez przypadek na tę akcję i postanowiłam wziąć udział. I tak co pół roku wymieniamy się książkami, okazja świetna, żeby zdobyć nowe pozycje, a przy tym poznać inne osoby, tak samo zwariowane na punkcie czytania jak my:) 
Na początku większość wymiany odbywała się  na blogach. Ostatnio większość się dzieje na Instagramie. Łatwiej jest wrzucić jedno zdjęcie, niż robić cały wpis. Ale ja mam jakoś większy sentyment do tych blogowych wymian. Lubię Instagrama, sama z niego korzystam, jednak blog zawsze będzie dla mnie numerem jeden.


Tym razem udało mi się zdobyć pięć nowości i to same książki, które chciałam przeczytać. 
1 Hashtag - po Mroza nie często sięgam, ale czasami lubię coś mocniejszego. Przekonałam się jednak, że Hashtag to raczej jedna z jego najspokojniejszych książek, jak zwykle zadziwia, zakończenie zaskakuje, ale mi mimo wszystko czegoś w niej zabrakło

2. Milion nowych chwil - piękna, wzruszająca historia. Pokazuje, że nawet jeśli życie rozsypie się na milion kawałków i już nic nie będzie takie jak dawniej, to zawsze można poskładać je na nowo. A jeśli już nic nie da się zrobić dla siebie, to można zrobić coś dobrego dla innych. 

3. Sekret Heleny - jeśli macie dosyć jesiennej pogody za oknem to proponuję sięgnąć po tę książkę i przenieść się na słoneczny Cypr. Przy okazji zobaczycie, że tytułowa Helena nie ma tylko jednego sekretu. Wszystkie sekrety tak długo skrywane powoli wychodzą na jaw. 

4. Perfekcyjna żona - książka porusza temat sztucznej inteligencji. Tim po śmierci żony stwarza ją na nowo w postaci robota. Książka zaskakuje, miejscami szokuje, ale trudno się od niej oderwać. Tylko zakończenie kompletnie mi się nie spodobało i zepsuło cały urok tej książki:( 

5. Kasztanowy ludzik - jeszcze nie przeczytałam. O tej książce ostatnio jest bardzo głośno i cieszę się, że mogłam ją zdobyć:)

Na jesień warto odświeżyć swoją biblioteczkę i zaopatrzyć się w książki, które umilą długaśne wieczory. O gorącej herbatce już nie wspomnę:)

Nie zapominajmy też o naszych samochodach, które przydało by się przygotować na zimę. Części samochodowe kupimy wygodnie przez internet. W sklepach internetowych znajdziemy oryginalne części ale również i zamienniki. Szeroki wybór asortymentu, przystępne ceny oraz wygodne zakupy przez internet to jest duży plus takich sklepów internetowych. 

A wracając jeszcze do książek to kolejna wymian planowana jest na kwiecień:)

Pozdrawiam 



Komentarze

SEJF

:)