Dieta pudełkowa - wymysł naszych czasów?

Porównując czasy młodości naszych babć, a nawet rodziców, z naszymi czasami, to widzimy przeogromną różnicę. Nie było tylu udogodnień i ułatwiaczy życia co teraz. Pralki, zmywarki, pieluchy jednorazowe? Wiecie, jestem ogromnie wdzięczna za wynalezienie pieluch jednorazowych. A przecież jeszcze tak niedawno ich nie było. I po prostu nie wyobrażam sobie teraz życia bez nich. Niesamowicie ułatwiają nam życie i pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu nam, matkom. Właśnie, te wszystkie wynalazki są po to, żeby oszczędzić czas, a tego czasu mamy coraz mniej. Nie raz słyszę od starszych ludzi, że kiedyś to każdy miał czas na wszystko, przede wszystkim na to, żeby mieć relację z drugim człowiekiem, żeby się zatrzymać tak po prostu i żyć. Teraz, żeby się zatrzymać, nic nie robić i zwyczajnie odpocząć, nie jest łatwe. A nawet takiej zwyczajnej czynności, jak odpoczynek, musimy się uczyć.

Żyjemy w ciągłym pośpiechu, na co dzień przygniata nas nadmiar obowiązków i każda rzecz, która pozwoli nam tego czasu zaoszczędzić, jest na wagę złota. Chociażby taka dieta pudełkowa.



Czym jest dieta pudełkowa? 

Najprościej pisząc, to jedzenie, które zamawiasz sobie w pudełkach i pięć posiłków dziennie zostanie dostarczone prosto pod Twoje drzwi. Nie musisz już  zastanawiać się każdego dnia, co ugotować na obiad, nie musisz robić dużych zakupów w spożywczaku. Dla mnie często męczące jest to, że nie mam pomysłu na obiad. I najbardziej to mnie denerwuje, że nie wiem co ugotować, niż stanie przy garach. A tak codziennie można mieć pięć różnych posiłków. I najlepsze jest to, że możesz wybrać sobie dietę jaką tylko chcesz. Taki catering dietetyczny, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom. 

Jak wybrać najlepszy catering dietetyczny? 

Najlepszy catering dietetyczny to taki, jaki będzie najlepszy dla nas, dla naszego zdrowia, a przede wszystkim smaczny. Można wybrać dietę dla wegetarian, wegan, bez ryb, dietę fat killer itd. Różne diety są w ofercie firmy, a jeśli nie ma takiej diety w ofercie, którą bylibyśmy zainteresowani, to możemy napisać do firmy i możemy liczyć na to, że dostaniemy dokładnie to, czego oczekujemy. 


Zrzucamy zbędne kalorię z dietą pudełkową! 

Nie jest łatwo zrzucić zbędne kilogramy po zimie, wie to każdy, kto chociaż raz spróbował się odchudzać. Na rynku jest mnóstwo różnych preparatów cud, które rzekomo pomogą szybko nam schudnąć. Ja nie wierzę w żadne tabletki ani inne super preparaty dietetyczne. Kiedyś sprawdziłam na własnej skórze. Kupiłam najbardziej rozreklamowane tabletki na odchudzanie i regularnie je stosowałam przez miesiąc. I wiecie ile schudłam? NIC! Dopiero zmiana nawyków żywieniowych i ćwiczenia pomogły mi w walce z kilogramami.  

Przy odchudzaniu nie jest łatwo stosować samodyscyplinę. Pokusy są w koło, ale fajnie by było gdyby ktoś tak pomyślał za nas. Można iść do dietetyka i opracować jadłospis z fachową pomocą. A można zamówić właśnie dietę pudełkową z pięcioma posiłkami dziennie i określoną liczbą kalorii. Ale i tutaj będzie potrzebna samodyscyplina, żeby nie podjadać między posiłkami. Myślę, że z prawidłowo skomponowaną dietą, samodyscypliną i ćwiczeniami, zbędne kilogramy nam nie straszne.

Często się własnie pisze o tym, jak zrzucić zbędne kilogramy, bo nadwaga to problem naszych czasów. Ale są też osoby, które mają inny problem, chcą przytyć. I tutaj również niezawodna może być dieta pudełkowa. 


Dla kogo dieta pudełkowa? 

- dla osób, które nie lubią gotować i ciągle nie mają pomysłu na obiad
- dla osób zapracowanych, które nie mają czasu ugotować sobie zdrowego posiłku. Zamiast zajadać się na szybko fast foodami warto skorzystać ze zdrowych posiłków.
- dla tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy albo chcą przytyć
- dla osób uczulonych na jakieś produkty. Mój synek ma bardzo duże uczulenie na jajko. A przecież jajko występuje w wielu posiłkach, ciastach, deserach. Uczę się przygotowywać posiłki bez jajek. Były już kopytka, naleśniki, a nawet szarlotka bez jajek. Jakby miała taką możliwość to chętnie zamówiłabym dla niego dietę bez jajeczną. 

Gdzie można zamówić taką dietę pudełkową? A chociażby tutaj: https://www.eatzone.pl/. Wybierasz odpowiednią dietę dla siebie, płacisz i możesz wyczekiwać kuriera z samymi pysznościami:)

Dieta pudełkowa jest idealnym rozwiązaniem dla zabieganych i zapracowanych. To wymysł naszych czasów, który ułatwia życie. I jak dla mnie to taka dieta ma prawie same plusy. Jedynym minusem dla mnie jest cena. Na dzień dzisiejszy nie stać mnie żeby zamówić taki catering dla wszystkich domowników, ale chciałabym kiedyś spróbować takich posiłków przygotowanych specjalnie na moje potrzeby. 

Co myślicie o takich dietach pudełkowych? Próbowałyście?

Pozdrawiam



patronem wpisu jest eatzone.pl

Komentarze

SEJF

:)