Moda zmienną jest - body damskie

Moda jest zmienna i bywa kapryśna. Jeszcze co niedawno mogłoby się wydawać śmieszne i dziwne, teraz jest krzykiem mody. Moda przemija, później wraca, troszkę zmieniona, ulepszona. Ja często tak mam, że jak coś jest super modne, prawie wszyscy w tym chodzą, to mi się nie podoba.Dopiero później do tego się przekonuję, ale też nie zawsze. Pamiętam przed laty, modę na dzwony. Takie mi się dziwne i śmieszne wydały. Po czasie i ja w takich chodziłam, miałam swoje ulubione pary:) Ale co jak co, ślepo za modą nie podążam. Często stawiam na wygodę i klasykę. 
A dzisiaj temat : body damskie. Kiedyś też mi się takie dziwne wydały, a teraz uważam, że są bardzo wygodne i mogą był łączone z innymi ubraniami. Dzięki nim można utworzyć ciekawe stylizacje. 





Wiecie, że w XIX wieku body były uważane tylko jako strój sportowy. Takie stroje używali głównie akrobaci i tancerze. Ale wszystko zmieniło się w latach 50 XX wieku. Amerykańska projektantka Claire McCaArdell włączyła body do codziennej stylizacji. Dzisiaj body noszone są w postaci bluzek, bielizny i stroju sportowego. 


Body można ciekawie zestawić z jeansami i marynarką. Fajnie też wyglądają z ciepłym, rozpinanym swetrem. A na randkę można ubrać koronkowe body z prześwitującymi wstawkami. 

Są również takie body, których górna część składa się z eleganckiej koszuli lub subtelnej bluzki. Do nich idealnie będzie pasować ołówkowa spódnica lub klasyczny garnitur. 

Myślę, że w szafie każdej z nas powinna być chociaż jedna para tej odzieży. Bo są ubrania, które każda kobieta powinna mieć, chociażby mała czarna albo klasyczne szpilki. Uważam, że body również możemy zaliczyć do takich ubrań. Do ubrań, które raczej nie wyjdą z mody, a są wygodne i mogą być zakładane dokładnie na każdą okazję. 



Body damskie możecie kupić w sklepie Take Shop. Duży wybór i przystępne ceny:)

Jak wcześniej pisałam, nie podążam ślepo za modą, lubię klasykę i wygodę. A jak to jest u Was? I czy macie body w swojej garderobie? A może uważacie, że są całkiem zbędne i niepotrzebne? Piszcie:) Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat.

Pozdrawiam

 

wpis powstał przy współpracy ze sklepem Take Shop 

Komentarze

SEJF

:)