Mój idealny salon

Mam duży salon, który potrzebuje remontu. Wiem mniej więcej jak bym chciała go urządzić. I wiem, co bym chciała w nim mieć żeby był idealny. 
A mój idealny salon wyglądałby tak:

Nie mam możliwości połączyć salonu z kuchnią, ale mogę zrobić w salonie jadalnię i taka by mi idealnie pasowała z tym dużym stołem. I oczywiście kominek!
Znalezione obrazy dla zapytania salon
źródło zdjęć
 Chciałabym mieć w salonie dużą biblioteczkę. Kocham książki i mam ich coraz więcej więc z porządną biblioteczkę muszę zainwestować:)

aranżacja salonu z biblioteką
\źródło zdjęć
  
W salonie chciałabym znaleźć troszkę miejsca na domowe biuro. Bardzo takie miejsce jest mi potrzebne. Mogłabym tam wygodnie dodawać wpisy na bloga oraz mieć miejsce na przechowywanie różnych umów, rachunków i innych papierzysków. 

Domowe biuro - inspiracje
źródło zdjęć 

W moim salonie znalazłaby również miejsca wygodna kanapa rozkładana, najlepiej w skandynawskim stylu i szarym kolorze. 


I jeszcze marzy mi się stolik z pnia drzewa. Może już niedługo będę miała taki stolik więc jedno marzenie się spełni. 

791f23009100bf810a51cabd1df87863
źródło zdjęć
 
Takie są moje salonowe marzenia, niektóre da się zrealizować, inne będą musiały dłużej poczekać. 
A jakie są Wasze salony? Co byście chciały w nich mieć?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)