Malinowa miłość czyli Chillbox na Walentynki!

W tym miesiącu postanowiłam zrobić sobie walentynkowy prezent i kupić Chillboxa. W styczniu odpuściłam i nie żałuję, bo zawartość do mnie nie przemawiała. Za to w lutym miało być malinowo i jest. 



A w pudełku znajdowały się takie produkty:


 1. Herbata owoc róży - 6.49 zł - herbatek w zimie nigdy dość i fajnie, że właśnie taka znalazła się w lutowym Chillboxie
2. Zaparzacz do herbaty w kształcie serca - 7.99 zł - takie gadżet zawsze się przyda


3. Książka, jak zawsze wybrałam kryminał


4. Oliwka do skórek - 9.99 zł
5. Koreańska maseczka na twarz "Panda" - 9.99 zł - bardzo lubię takie maseczki i cieszę się, że zawsze w boxie można takową znaleźć:)


6. Malinowy peeling Balneokosmetyki - 44 zł - zapach od razu zachwyca:)
7. Balsam Yen Soap Szop - 44 zł Bardzo jestem ciekawa tego produktu. To naturalny, wegański, surowy mus do ciała. I oczywiście pięknie pachnie!


Jak podoba Wam się zawartość boxa? Ja jestem bardzo zadowolona, w sam raz na Walentynki. No właśnie, niedługo będziemy obchodzić dzień zakochanych, chociaż nie wszyscy lubią to święto. Bo Walentynki mają swoje plusy i minusy. To może być też dobra okazja do zaręczyn właśnie. Dlatego niektórzy zakochani na ten dzień wybiorą idealny pierścionek zaręczynowy dla swojej wybranki. Wiadomo, każdy dzień na zaręczyny jest dobry, ale myślę, że w Walentynki jest bardziej romantycznie:) 

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)