Mail z groźbami

Dzień jak każdy inny, w domu pachnie szarlotką i rosołem. Sprawdzam maile i moim oczom ukazuje się taka wiadomość od jakiegoś pana Piotra G.

Może się przedstawie. Jestem Piotr i od Września ubiegłego roku
podsłuchuje WSZYSTKIE twoje rozmowy, mam dostęp do wszystkich SMS,
komunikatorów i haseł kont internetowych, jak również do historii
przeglądanych stron.

Jak tego dokonałem? Włamałem się na twój telefon i zainfekowałem go
exploitem, który automatycznie przekazywał mi wszystkie twoje dane na mój
serwer.

NIE ŁADNIE! NIE ŁADNIE!.. Mam na ciebie sporo!

Jak nie chcesz iść siedzieć, to lepiej się ze mną skontaktuj.

Przygotuj się na spory wydatek jak nie chcesz abym z tym poszedł na
policję ty K...

Mam wszystkie twoje:
- zdjęcia i filmy,
- rozmowy (i nie tylko, mogłem cie podsłuchiwać w tle przez cały ten
czas),
- smsy i dane z komunikatorów,
- historie przeglądanych stron,
- hasła do kont internetowych

Jak chcesz te dane odzyskać i powstrzymać mnie przed pójściem z tym na
policję, to zadzwoń.
Nie odpisuje na email.

Masz tydzień czasu.

Z poważaniem,

Na końcu wiadomość jest podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem oraz podane nr telefonów. 
Kilka razy analizowałam wiadomość i doszłam do wniosku, że tak na prawdę ten mail mógł być wysłany do każdego. Nie ma w nim żadnych konkretów. Co lepsze, szanowny Piotr nie może mieć moich filmików, z tego powodu, że ja żadnych filmików nie nagrywam, a tym bardziej umieszczam w sieci. Z drugiej strony, czy prawdziwy szantażysta podpisałby się pełnym imieniem i nazwiskiem? Co jest nie tak. Myślę, poczekam tydzień i zobaczę co będzie dalej. A dzisiaj wpisałam w przeglądarkę: mail z groźbami i od razu pokazały mi się artykuły na temat tego właśnie maila od Piotra G. Nie tylko ja taką wiadomość dostałam. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Dostaliście wczoraj takiego maila?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)