Przegląd majowego Chillboxa

Niedawno dotarło do mnie najnowsze majowe pudełko. Zawsze z niecierpliwością czekam kiedy kurier dostarczy mi przesyłkę. A w tym miesiącu w pudełku znalazłam


1. Jak zawsze jest książka, co mnie bardzo cieszy:) - 39.90 zł


2. Pumeks Marokosklep 7.59 zł -jakoś nie mogę przekonać się do tych pumeksów
3. Batonik Dobra kaloria 2.50 zł - był pyszny
4. herbatka

5. Krem- żel pod prysznic tajskie mango EcoLAB 12.90 - piękne pachnie i już jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi:)
6. Olejek do demakijażu 110 zł - to najdroższy produkt w pudełku, jeszcze go nie testowałam, ale ciekawie wygląda

7. Maseczka jajeczna Fitokosmetiks - 4.69 zł 
8. Peeling do stóp Babuszka Agafia - 4.90 zł

9. Buteleczka ze światełkami LED - 6.90 zł
10. Bawełniane rękawiczki - 2.99 zł

Z pudełka jak zawsze jestem zadowolona i już czekam na czerwcowe:)
Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)