Podsumowanie kwietnia i linkowe party


Zastanawiałam się, czy w tym miesiącu robić podsumowanie. Trochę z opóźnieniem, ale jednak zdecydowałam się ten mój kwiecień podsumować.
Jak kwiecień to nie mogę nie wspomnieć o wymianie książkowej. Jak zawsze super się bawiłam i 6 książek udało mi się wymienić


                                                                                                                                                                                                                              Najlepsza książka, jaką przeczytałam w tym miesiącu to "Za zamkniętymi drzwiami" Niesamowicie wciągająca, nie mogłam się od niej oderwać. Dzieci głodne, w domu nie posprzątane, a ja czytałam! (żart oczywiście:)                                                             


Najgorsza książka, jaką przeczytałam to : Jedz, módl się, kochaj. Spodziewałam się czegoś super, a ledwo przez połowę książki przebrnęłam. Zazwyczaj czytam książki do końca, tą nie chciałam już się katować. I darowałam sobie kontynuacje tej książki "I że cię nie opuszczę". Jeśli zastanawiacie się, czy przeczytać to szczerze nie polecam.


Kończę testować kurację przeciw wypadaniu włosów i niedługo będzie recenzja


Z nowości to dwa boxy


 

Jak na razie Chillbox jest najlepszy i przy nim zostanę.
Wiem, że nie każdy lubi takie boxy, nie każdy lubi niespodzianki, ale mi się one bardzo podobają, nawet jak jakiś produkt będzie nietrafiony. Dlatego zrobiłam swojego pierwszego boxa, który może być fajnym prezentem na Dzień Matki. Box jest dostępny, a wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ


A teraz, jak zawsze, Wasza kolej. Jaki był Wasz kwiecień, podzielcie się swoimi linkami
-wklejajcie swoje najlepsze linki z kwietnia
 -
maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)

 - miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie
  - a linki wklejajcie w niebieski przycisk na dole:)


Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)