Przegląd kwietniowego Chillboxa

Chillbox jak zawsze jest pełen niespodzianek. W tym boxie lubię to, że nie składa się tylko z kosmetyków. Co miesiąc potrafi zaskoczyć czymś ciekawym. Tak oto prezentowała się zawartość w tym miesiącu:)


 1. Sukulent w białej osłonce:) - idealny na wiosnę i dla tych co często zapominają o podlewaniu kwiatków. On poradzi sobie w trudnych warunkach - 7.90zł



2. Jak zawsze książka. Ja dostałam Grace-księżna Monako. Zapowiada się bardzo ciekawie:) - 39.90zł



3. Tonik do Twarzy Bio - 8.90 zł
4. Maska do włosów awokado i miód Organic Shop - 10.21zł
5. Maska algowa Organique- 21.90 zł



6. Korygujący krem pod oczy zielona herbata Mokosh - 75 zł



7. Chrup truskawkę Crispy Natural - 2.99 zł  Muszę przyznać, że pierwszy raz jadłam coś takiego i te truskawki są na prawdę dobre. Idealne dla dzieci zamiast słodyczy, mojemu synkowi bardzo smakowały:) 
8.Plasterek na nos Pilaten - 1.99 zł
Dodatkowo jeszcze w pudełku znalazła się próbka Biały Jeleń aksamitna kuracja i chusteczka samoopalająca. 


Tak właśnie prezentowało się kwietniowe pudełko. Ja jestem zadowolona i chyba zamówię majowego boxa:) 



Podoba Wam się zawartość, coś szczególnie wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)