Amatorska sesja:)

Zawsze uważałam, że nie jestem fotogeniczna i nadal tak uważam. Czasami uda mi się przez przypadek ładnie wyjść na zdjęciu. I raczej nie lubię się fotografować. Ale kobieta zmienną jest. I coś mi się odmieniło i zachciało mi się "ładnych" zdjęć. Siostrę zatrudniłam jako fotografa i nasza amatorska sesja gotowa:)))) Trudno mi było wybrać zdjęcia, które można pokazać światu, coś tam jednak  wybrałam więc zapraszam do oglądania:)







miejsce zdjęć - balkon
fotograf - siostra
modelka - ja:))



 

Komentarze

  1. miło Cię poznac :)
    ostatnie zdjęcie prześliczne...
    romantyczny image :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja zdjęciowa! Pięknie wyglądasz! Brawo dla fotografującej siostry i dla modelki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo ładnie :) Romantycznie i zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja! Sądzę, że ostatnio wychudłaś- też bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne foty miło Cie zobaczyć

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Zdjęcie z kawusią moje ulubione! Pozdrawiam zdolną siostrzyczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalnie:) takie foty ogląda się najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak się marzy profesjonalna sesja... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz Gosiu :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. balkon - świetne miejsce na sesję:)
    fotograf - zdolny:)
    modelka - profesjonalna:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem źle uważasz, bo na zdjęciach wyszłaś korzystnie i tak naturalnie, a bluzkę to masz prześliczną :)
    jeśli chcesz, to ja się zgłaszam do pisania listów ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uważam, że modelka jest bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sesja jak i modelka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego ja dopiero teraz odkryłam Twojego drugiego bloga????nie mam pojęcia;-)JAKA TY ŁADNA DZIEWCZYNA JESTES ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)