Dento fresh i botki

Witajcie w ten piękny i słoneczny dzionek:))
Parę dni temu dostałam do testowania płyn do płukania jamy ustnej ze sklepu http://dentofresh.pl/

 
W tym płynie są zawarte naturalne olejki eukaliptusowy, miętowy, szałwiowy. Płyn ma za zadanie niszczyć bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracać prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.
Moja opinia: płyn mocno pachnie miętą i eukaliptusem. Mi osobiście taki zapach się podoba. Kolor zielony. Dobrze odświerza oddech, przyjemny w użyciu:) Daję mu pozytywną opinię i polecam:))
 
***
Zmiana tematu. Ostatnio "chodzą" za mną takie botki
 



 
 Na co dzień chodzę na płaskich obcasach, ale czasami mam ochotę zaszaleć i założyć większy obcas:) I chyba podobne botki sprawię sobie na wiosnę. Te wszystkie botki są dostępne w sklepie http://www.merg.pl/. A u mnie możecie wygrać bon na zakup takich, albo innych butów szczegóły
TUTAJ
Miłego weekendu i dużo słońca życzę:)

Komentarze

  1. Buty fajne ale jak dla mnie zdecydowanie za wysokie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty prześliczne hmmmm :) Kupuj Gosiu, zaszalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lity^^ Piękne są! I bardzo wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty rzeczywiście wysokie, ale są piękne! mogła bym takie mieć choćby żeby na nie patrzeć, hehe
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet mam takie buty na które tak naprawdę tylko patrzę(miałam je raz!!!!)Jeśli czujesz taką potrzebę zmiany to nie czekaj tylko zakładaj na wiosnę!Kobiety lubią zmiany i ...odmiany:)))
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki fajne ale dla mnie za wysokie. Poogladac zawsze mozna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och za mną te botki chodzą od tamtego roku :D Ale boję się, że się w takich zabiję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki płyn by mi się przydał i zapraszam do nowej akcji-rewitalizacji u Maliny - dłonie, stopy i paznokcie w natarciu :]] info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Buty są mega! Wysokie, ale i seksowne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)