Trzecie oko wiedźmy

 Ostatnio dni spędzałam z najnowszą książką Danki Braun "Trzecie oko wiedźmy". Kiedyś pisałam, że książki tej autorki mogę brać w ciemno. Kilka książek już za mną, ale jeszcze mam sporo do nadrobienia. Czym zaskoczy autorka w swojej najnowszej powieści?


Opis Wydawcy:

Liliana Romańska, właścicielka sklepu obuwniczego i opiekunka czarnego kota, nie jest zwyczajną dziewczyną. Posiada zdolności paranormalne, dlatego brat nazywa ją Wiedźmą. Dzięki instynktowi i wizjonerskim snom Liliana potrafi przewidzieć niebezpieczeństwo i nadchodzące zdarzenia.

W jednym ze snów, który często się powtarza, pojawia się postać jej przyszłego męża. Pewnego dnia Lila spotyka tego mężczyznę i nawiązuje z nim bliskie relacje. Jej emocjonalny i psychiczny spokój burzy jednak przyjaciel brata, Dominik Darski, oraz… morderstwo. Wkrótce okazuje się, że także życie Liliany jest zagrożone. Prywatny detektyw Mirek Filer wynajęty przez rodzinę Romańskich podejmuje się znaleźć sprawcę zbrodni i zamachu na Lilę.


Książki tej autorki czytam z zapartym tchem i tak właśnie było i tym razem. Niesamowita historia, ciekawi bohaterowie, tajemnice i intrygi. W wielu miejscach Danka Braun zaskakuje czytelnika. Trochę wodzi go za nos. Wielu rzeczy nie da się przewidzieć. Ta książka to znakomite połączenie powieści obyczajowej z kryminałem i to właśnie najbardziej mi się podoba. Lubię powieści obyczajowe, jednak niektóre są po prostu nudne i przewidywalne. Tutaj na nudę nie można narzekać, ciągle coś się dzieje. Autorka ma ten swój niepowtarzalny styl!

Podoba mi się również to, że w tej powieści możemy, chociaż na krótko, spotkać się z innymi bohaterami książek autorki np. z niezastąpionym detektywem Mirkiem Filerem:) 

Bardzo polecam tę powieść jak też i inne książki Danki Braun. A Wydawnictwu Prozami dziękuję za możliwość jej przeczytania:) 

Pozdrawiam


współpraca z wydawnictwem Prozami 

Komentarze

SEJF

:)